مقالات

وارد کننده لوازم آرایشی عمده

فروش محصولات آرایشی عمده تهران

لوازم آرایشی امروزه جزء پر فروش ترین و پرمصرف ترین اجناس قرار می گیرند. طرفداران زیادی دارد و مشتریانی لوازم آرایش در ایران بسیار زیاد هستند. فروشندگان برای تهیه اجناس مورد نظر خود باید به یک وارد کننده لوازم آرایشی عمده مراجعه می کنند تا بتوانند هر آنچه که می‌خواهند سفارش دهند.

شاید به عنوان یک فروشنده لوازم آرایشی این سوال برایتان پیش بیاید که لوازم آرایشی بهداشتی عمده که تهیه می کنید اصل هستند یا خیر؟ شما اگر به مشتریان خود اهمیت دهید حتما به این سوال فکر کرده اید و برایتان مهم است که از اصل بودن کالا ها مطمئن شوید.

نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی

کاملاً حق دارید، امروزه واردات لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران دچار مشکلاتی شده است؛ برای همین بازار از لوازم آرایشی کپی، درجه دو سه پر شده است. بنابراین عمده فروشان غیر صادق جنس فیک و دسته ۳ را به عنوان جنس اورجینال به افراد می فروشند. در این مقاله می خواهیم در مورد وارد کننده لوازم آرایش عمده صحبت کنیم تا بتوانید محصولات خود را با خیال راحت تهیه کنید. محصولات آرایشی در ظاهر تفاوت چندانی با نمونه اصلی نخواهند داشت و تشخیص آنها کاری دشوار خواهد بود. برای همین خریدار دچار اشتباه می شود و علاوه بر ضرر مالی اعتبارش هم زیر سوال می‌رود.

بسیاری از آنلاین شاپ های آرایشی و لوازم آرایش تک دچار این مشکل شده‌اند. اگر در این مقاله با ما همراه باشید همه این مسائل را برای شما حل خواهیم کرد. تنوع برندها در لوازم آرایشی بسیار زیاد است و نمونه های اجناس تقلبی از اصل را به سختی متوجه خواهید شد: اما اگر فروشنده ای هستید که جلب اعتماد مشتری جزء مهمترین کارهای تان است، محصولات خود را باید از مراکز فروش با کیفیت تهیه کنید.

بهتر است تفاوت محصولات آرایشی بهداشتی کپی با اصل را به خوبی بدانید تا بتوانید این اطلاعات را در خدمت مشتریان خود قرار دهید. اول از همه باید بگوییم که با دانستن قیمت نیز تا حدودی به این مسئله پی خواهید برد؛ اما گاهی بعضی از افراد قیمت اجناس نامرغوب را با قیمت بالا می فروشند تا افراد فکر کنند که جنس اصل میباشد.

توجه به بسته بندی: بسته بندی محصولات فیک بسیار مشابه نمونه اصل است. عدم توانایی در تشخیص فیک یا اورجینال بودن محصولات در بین عمده فروشان تهران زیاد است. برای خرید محصولات باید با سایت معتبر همکاری داشته باشید تا به صورت آنلاین یا حضوری بتوانید بدون هیچگونه ضرر مالی اجناس خود را تهیه کنید.

قیمت محصولات توسط وارد کننده لوازم آرایش عمده

بالاترین قیمت مربوط به لوازم آرایشی اورجینال و اصل است. پس از آن نوبت به اجناس درجه یک می رسد که فیک هستند اما از نظر کیفیت به نمونه اصلی بسیار نزدیک اند. لوازم آرایشی درجه ۲ و درجه ۳ ظاهری مشابه با نمونه های اصل دارند، اما با قیمتی بسیار کم در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند و توسط عمده‌فروشان بی اخلاق وارد بازار شده اند. بسیاری از این لوازم آرایش نا مرغوب می توانند باعث ضرر های پوستی و ایجاد حساسیت شوند.

ممکن است گاهی این مشکل پیش آمده باشد که مشتریان پس از خرید جنس متوجه شدند که جنس خریداری شده کاملاً نامرغوب است. برای خریداری اجناس اورجینال و درجه یک می توانید به سایت بازاری کارت که وارد کننده لوازم آرایش عمده نیز محسوب می‌شود و مراجعه کنید و با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید. یکی از راه های خرید لوازم اصل این است که از عمده فروشی آنلاین قابل اعتماد خرید انجام دهید.

نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی

انواع لوازم آرایشی

خانوم ها همگی از لوازم آرایشی استفاده می کنند و تنها به داشتن یک کرم، رز لب و خط لب بسنده نمی کنند. برای داشتن یک آرایش بدون نقص لازم است که انواع لوازم آرایشی را برای خود تهیه کنید و برای این کار می توانید به سایت بازاری کارت وارد کننده لوازم آرایش عمده است مراجعه کنید و آنها را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تهیه کنید. انواع لوازم آرایشی که مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از پرایمر صورت، کرم پودر، کانسیلر صورت و چشم، کانتور، هایلایتر، رژگونه، پرایمر چشم، سایه چشم، خط چشم، فرمژه، مداد ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو، خط لب، پرایمر لب، رژ لب، لاک لب و اسپری فیکس کننده. هر کدام از این لوازم آرایشی به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن می توانند میکاپ شما را کامل کنند. برخی از این محصولات را مورد بررسی قرار می دهیم.

کانتور

کانتور به معنای سایه زدن است و برای تقویت و برجسته کردن اجزای صورت می‌توانید از آن استفاده کنید. به وسیله آن میتوانید عیوب صورت را بپوشانید و نقاط قوت چهره خود را برجسته کنید. کانتور تکنیک های خاص خود را دارد که میتوانید از آن استفاده کنید تا صورتی کشیده تر و یا گرد تر داشته باشید.

هایلایتر

بسیار جذاب است و برای درخشان کردن نقاط صورت به کار می رود. اگر دوست دارید نقطه ای از صورت شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد و یک روشنایی مختصر روی آن به وجود بیاید می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید تا آن قسمت براق تر، جوان تر و شاداب تر به نظر برسد.

ریمل ابرو

ریمل ابرو روشی جدید برای حفظ حالت ابرو ست که برای حالت دادن و پرپشت کردن ابروها بسیار مناسب است. شما می توانید با مراجعه به سایت بازاری کارت که همان واردکننده لوازم آرایشی عمده است همه این لوازم را به صورت عمده خریداری کنید.

خط لب

خط لب برای کادر دهی و آماده‌سازی لب برای مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از مداد لب قسمت های ناهموار لب پایینی و بالایی را می‌توانید پر کنید و آنها را کامل تر و گردتر نشان دهید. علاوه بر این می توانید برای برجسته کردن لب ها هم از آن استفاده کنید. نکته مهم این است که رنگ خط لب باید با رنگ رژلب کاملاً هماهنگ باشد.

پرایمر لب

پرایمر لب وظایف گوناگونی دارد به طور مثال وظایف آن عبارتند از اینکه به لبها را آبرسانی می‌کنند، ماندگاری رژلب را افزایش می‌دهد، از خشکی لب جلوگیری می‌کنند و همچنین باعث می‌شود تا رژلب شما کمرنگ نشود. برای آنکه لب های زیبایی داشته باشید می توانید پیش از زدن رژ لب از پرایمر لب استفاده کنید تا در طول روز نیاز به تجدید رژلب نداشته باشید.

برای تهیه پرایمر لب نیز می توانید به سایت بازاری کارت یا وارد کننده لوازم آرایش عمده وارد شوید و به صورت عمده آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بازاری کارت عمده فروشی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *