پوشاک, مقالات

فروش عمده h&m

عمده فروشی H and M

خرید پوشاک برند اچ اند ام به صورت عمده:

فروش عمده h&m با قیمت های بسیار باور نکردنی ! از بازاری کارت ، فروشگاه همواره تخفیف ، پوشاک برند اچ اند ام را به صورت مستقیم از وارد کننده بخرید ! بدون دخالت واسطه ها و دلالان می توانید پلی به وارد کننده ها بزنید و با قیمت های بسیار منصفانه تری پوشاک برند را تهیه کنید ، کافیست تا قبل از خرید ، قیمت های رقابتی این فروشگاه را با سایر فروشندگان پوشاک برند مقایسه کنید تا از حسن نیت ما اطمینان حاصل کنید .

مطالعه کنید » عمده فروشی آنلاین

 

فروش عمده h&mرا ده برابر کنید:

نظرسنجی ها و آمارگیری های چند ساله اخیر در کشورمان ایران ، نشان داده است که خرده فروشی پوشاک یکی از پر درآمد ترین مشاغل کم ریسک به شمار می‌ رود ، ولی در نظر بگیرید که فروشندگان لباس در حقیقت باید برای تمامی سلیقه ها و در انواع مختلف سایزها ، پوشاک را تهیه کنند تا بتوانند تنوع بی نظیری از سایز و رنگ بندی برای افراد مختلف ارائه دهند . تفاوت سلیقه ها در حقیقت به پیچیدگی این شغل اضافه می‌ کند . به طور کلی باید بدانید که در ادامه نکاتی را ذکر می‌کنیم که باعث می‌شود شما بتوانید پوشاک برند را به راحتی به فروش برسانید .

این نکات را رعایت کنید :

اطلاعات کاملی از پوشاکی که به فروش می رسانید در اختیار مشتریان بگذارید : معرفی کامل برندی که شما محصولات آن را به فروش می رسانید ، می تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد . مشتریان نیز بدین صورت می دانند که شما برای کار خود ارزش قائل هستید ، در حقیقت دانستن اینکه مدل لباس ها و سایز و جنس پارچه آن لباس چگونه است ، امروزه کافی نیست . شما باید وارد جزئیات شوید و در حوزه فروش پوشاک طلاعات بیشتری داشته باشید ، زیرا داشتن این اطلاعات می‌ تواند در مرور زمان باعث پیشرفت شما شود . مثلاً توضیح درباره ی خواص الیاف محصولات برند می تواند ، باعث شود تا شما کسب و کار حرفه ای تری را داشته باشید . فروش عمده h&m با قیمت های بسیار باور نکردنی ! شما عزیزان می توانید در اینترنت اطلاعات زیادی را پیدا کنید ، برای خرید مستقیم از واردکننده می‌ توانید در همین سایت سفارشات خود را ثبت کنید تا از بازاری کارت که مرکز فروش عمده h&m می باشد ، خرید کنید .

به جای عمده فروش ، مستقیم به وارد کننده وصل شوید  :

بسیاری از خرده فروشان پوشاک برند ، از عمده فروشان محصولات مورد نظر خود را تامین می‌ کنند ولی شما می‌ توانید منبع تامین محصولات تان را متفاوت تر کنید ، در حقیقت باید راه‌ های مختلف را آزمایش کنید ، یکی از بهترین راه‌ ها ، خرید مستقیم از وارد کننده است . در حقیقت شما می توانید با خرید مستقیم از وارد کننده به صورت عمده پوشاک برند را با سلیقه خودتان انتخاب کنید ، ممکن است در ابتدا این کار را برایتان سخت به نظر برسد ، ولی مزایای بسیاری دارد ، در حقیقت در این روش قیمت‌ها کمتر تغییر می کنند و شما می توانید محصول نهایی را با قیمت کمتری ارائه دهید و سود بیشتری داشته باشید . همچنین می توانید مشتریان وفادار بیشتری را به فروشگاه خرده فروشی پوشاک خود جذب کنید  . توجه کنید که خرید آنلاین ممکن است مشکلات زیادی را در پی داشته باشد ، مثلاً ممکن است شما پوشاکی با کیفیت بسیار بالا انتخاب کرده باشید و از کاتالوگ سفارش داده باشید ولی در نهایت پوشاکی که به دستتان می رسد ، کاملاً بی کیفیت و بی ارزش باشد . در حقیقت شما با این کار ممکن است مقدار زیادی از سرمایه خود را از دست بدهید و متحمل ضرر زیادی شوید . برای اینکه اعتماد کردن به این فروشندگان کار راحتی نیست و شما نمی توانید که میزان صداقت آن ها را بسنجید ، پیشنهاد می ‌کنیم که حتماً از فروشگاه های معتبری مثل بازاری کارت خرید پوشاک را انجام دهید . برای خرید مستقیم از واردکننده می‌ توانید در همین سایت سفارشات خود را ثبت کنید تا از بازاری کارت که مرکز فروش عمده h&m می باشد ، خرید کنید.

مطالعه کنید» لباس حراجی عمده

کیفیت را فدای رقابت نکنید :

همه ما بارها شنیده ایم که جنس خوب روی زمین نمی ماند در حقیقت شما با فروش محصولات برند مشتریان خاص خود را پیدا می ‌کنید . امروزه افراد بسیاری هستند که اهمیت می دهند چه پوشاکی را بر تن کنند . افرادی به سمت خرید پوشاک برند می‌ روند و به کیفیت و تمیزی کار اهمیت می دهند . پس شما نباید اجناس بی کیفیت و ارزان را بفروشید زیرا کیفیت پارچه و محصولاتی که به فروش می رسانید باید اولویت کار شما باشند.

همه وارد کننده نیستند !

توجه کنید که تعداد بسیار محدودی از واردکنندگان هستند که سایتی برای فروش اجناسی که به صورت مستقیم از خارج از کشور وارد کرده اند ، دارند . در حقیقت بیشتر کسانی که ادعا دارند وارد کننده هستند ، در حقیقت عمده فروشانی سودجو و واسطه هایی بین وارد کنندگان و مصرف کنندگان هستند که تنها باعث بالا رفتن قیمت نهایی پوشاک می ‌شوند ، از آنجا که اینترنت امروزه بستر بسیار مناسبی برای این افراد فراهم کرده است ، آن ها ادعا می کنند که به صورت مستقیم پوشاک برند اچ اند ام را وارد و به فروش می ‌رسانند . توجه کنید که عمده فروشان لباس تنها باعث بالا رفتن قیمت می شوند . جالب است بدانید که شما با خرید مستقیم از کسانی که پوشاک برند را وارد می ‌کنند می ‌توانید با قیمت ‌های بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تری پوشاک با کیفیت را تهیه کنید و در خرده فروشی خود بفروشید . این نکته را در نظر بگیرید که بازاری کارت پلتفرمی ایجاد کرده است تا سودی در جیب دلالان نرود و سود شما خرده فروشان عزیز به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند . برای خرید مستقیم پوشاک برند اچ اند ام کافیست تا سفارشات خود را در همین سایت ثبت کنید.

مطالعه کنید » بازار عمده فروشی پوشاک تهران

3 دیدگاه در “فروش عمده h&m

  1. سعیده شهبازی گفت:

    من متقاضی خرید مستقیم و عمده پوشاک h&m هستم.

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر ،
      سیستم کاری سایت به صورتی هست که فروشندگان عمده را به خریداران عمده معرفی میکند ،
      برای مشاهده اطلاعات تماس و اجناس فروشگاه ها از منو بالای سایت قسمت لیست فروشندگان رو کلیک کنید ،
      دسته بندی مورد نظرتون رو فیلتر کنید و لیست فروشگاه ها رو مشاهده بفرمایید .

  2. نیلا گفت:

    سلام من چطوری میتونم حضوری خرید کنم عمده ؟؟ شماره تماس یا آدرس نزاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *