مقالات

بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی

بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی

همه‌ی خانم ها در هر سن و سالی دوست دارند پوستی و زیبا و سالم و چهره‌ای شاداب داشته باشند. به همین دلیل عده‌ی زیادی از آنها از لوازم ارایشی استفاده می‌کنند تا چهره زیبایی داشته باشند. امروزه به دلیل وجود انواع زیادی از برند های خارجی و داخلی این سوال پیش می‌آید که کدام یک از آن بهتر و محصولات باکیفیت تری هستند. در این مقاله قصد داریم که بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی را معرفی کنیم و ویژگی هر کدام را برسی کنیم‌.

کیفیت لوازم ارایشی بر روی پوست صورت تاثیرات زیادی می‌گذارد. اگر شما از محصولات بی کیفیت استفاده کنید به مرور زمان پوست شما دچار آسیب های برگشت ناپذیری می‌شود. دلیل معروفیت برند های ارایشی نام آنها نیست بلکه کیفیت، تنوع محصولات، قیمت مناسب و ویژگی های دیگر محصولات آنها است که باعث محبوبیت آنها بین افراد شده است.

افراد کمی وجود دارد که عوارض محصولات تقلبی را بدانند. بنابرین توصیه می‌شود که برند های محبوب را بشناسید و محصولات با کیفیت تهیه کنید. برای تهیه محصولات با کیفیت از بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی می‌توانید به سایت بازاری کارت مراجعه کنید و محصولات را دیده و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.

برند آرایشی Mac

برند مک یکی از اولین و بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی است که در دنیا محبوبیت زیادی دارد. قطعا اگر قصد تهیه یک لیست از بهترین برند های ارایشی را داشته باشیم برند مک اولین آن است‌. این مارک یکی از پرفروش ترین و معروف ترین مارک هایی است که حتی سلبریتی های معروفی چون لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام و … نیز از آن استفاده کرده‌اند. دلیل معروفیت برند مک کیفیت بالای آن و تنوع در محصولاتش است به همین دلیل قیمتش نسبت به سایر برند ها کمی بیشتر است اما ارزش دارد. محصولات مک کامل ترین کالکشن را دارند و مطابق ترند های روز تولید می‌شود و همچنین ماندگاری بالایی دارند.

برند ارایشی Huda beauty

یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی به خصوص در خاورمیانه برند هدی بیوتی است. در بیشتر محصولات این برند مواد شیمیایی به کار نرفته و شما بدون هیچ نگرانی از بابت آلرژی پوستی می‌توانید از آنها استفاده کنید. این برند در سال ۲۰۱۳ توسط تروتمندترین میکاپ آرتیست جهان راه‌اندازی شد و تا الان از محبوبیت بالایی برخوردار است . شما با استفاده از محصولات این برند می‌تواند تجربه داشتن یک میکاپ فوق‌العاده‌ و زیبا را تجربه کنید و از بابت مشکلات پوستی هیچ نگرانی نداشته باشید.

برند ارایشی Estee Lauder

یکی از شرکت های معروف تولید لوازم ارایشی در جهان که مادر خیلی از برند ها از جمله برند مک است، محصولات آرایشی برند استی لادر است. لوازم ارایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر از جمله محصولات این برند می‌باشند. به دلیل کیفیت بالایی که دارد جز بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی محسوب میشود‌. کسانی که قصد خرید محصولات آرایشی را دارند حتما باید محصولات این برند را برسی کنند و ببینند چرا که دارای تنوع بسیار بالا و کیفیت عالی است و همچنین به بانوان توصیه می‌شود که برای داشتن میکاپ عالی از محصولات این برند استفاده کنند.

برند ارایشی Nars

از بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی می‌توان بع بزند نارس اشاره کرد که محصولات آن فرانسوی میباشد و هدف آن این است که با توجه به خصوصیات هر فرد به طور طبیعی زیبایی را در خانم ها ارتقا دهند. ایم برند مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته که دلیل آن تنوع بیشمار در رنگ، کیفیت بسیار بالا و دادن جلوه منحصر به فرد است. از بهترین و معروف ترین محصول این برند رژگونه  orgasm  است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این رژگونه دارای ترکیب رنگ فوق العاده صورتی و هلویی است . نارس یکی از برند های کرولتی به حساب می‌آید که محصولات خودش را بدون تست حیوانی تولید می‌کند‌.

مشاهده کنید » نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی

برند ارایشی Griain

برند گرلن نیز بهترین مارک لوازم ارایشی خارجی به حساب می‌آید که از سال ۱۸۲۸ بهترین محصولات را وارد بازار کرده و هروز پیشرفت می‌کند و محصولات باکیفیت را در اختیار مردم قرار می‌دهد. یکی از دلایل اینکه این برند مورد توجه بسیاری قرار گرفته است این است که علاوه بر محصولات آرایشی دارای عطر های خوی و محصولات پوستی باکیفیت نیز است. برند گرلن از قدرتمندترین و مشهور ترین برند های ارایشی است که بسیاری از برند ها در رقابت با آن هستند. به گوش رسیده که یکی از عطر هایی که ملکه الیزابت از آن استفاده کرده از محبوب ترین محصولات این برند بوده است.

برند ارایشی benefit

فعالیت برند به بنفیت در سال ۱۹۷۶ توسط دو تا خواهر دو قولو به نام هاي ژان و جین فورد فعالیتش را آغاز کرد و از پرطرفدارترین مارک های لوازم خارجی بشمار می‌رود. رنگ سرخ و براق به نام درخت رز اولین محصول این برند بود که توجه زیادی را به خود جلب کرد. برند بنفیت در آمریکا یک برند ارایشی مشهور میباشد که پوشش محصولاتش فوق العاده و دارای کیفیت بسیار بالا است. برای داشتن میکاپ فوق العاده توصیه می‌شود که از محصولات برند بنفیت استفاده کنید‌.

برند ارایشی the balm

هدف از تاسیس برند دبالم سادگی در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس به ویژه در خانم ها بود که به مرور این برند نیز جزء بهترین مارک های لوازم ارایشی حساب شد. ماریستا شیمپن در سال ۲۰۰۴ در آمریکا این برند را تاسیس کرد و تا به امروز از برند های موفق آمریکا بوده است‌. موسس برند دبالم گفته است که دلیل تاسیس این برند علاقه آن به زیبایی است و دوست دارد که بقیه نیز آن را ببینند و لذت ببرند. محصولات این برند در پکیج های کانل است و می‌تواند با خرید آن لذت داشتن یک میکاپ خوب را تجربه کنید‌. برای خرید این برند می تواند به سایت بازاری کارت مراجعه کنید.

برند ارایشی Anastasia

تقریبا در دو دهه‌ی پیش برند آناستازیا پا به میدان گذاشت و با گذشت زمان به عنوان بهترین برند خارجی نیز شناخته شد. محصولات این برند شامل طیف گسترده‌ای ازپالت های سایه چشمگیر و جذاب بوده و به دلیل اینکه این برند از حقوق حیوانات بسیار حمایت می‌کند، بسیار مورد توجه خیلی ار میکاپ آرتیست ها قرار گرفته و خود برند اناستازیا به یک امپراطوری بزرگ و گسترده تبدیل شده است. همچنین بالاترین ارزش رسانه‌ای را این برند به خودش اختصاص داده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت بازاری کارت بعنوان بزرگترین پخش لوازم آرایشی تمامی این برند ها!را مشاهده کرده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *