دسته‌بندی نشده

انگشتر ورشو عمده

انگشتر ورشو، یک انگشتر بسیار شیک است که مناسب کسانی است که به دنبال زیورالات خاص هستند. این انگشتر آلیاژ مس و فلزات دیگر است که به روش ریخته گری در قالب های دست‌ساز تولید می‌شود. در سال ۲۰۲۲ این انگشتر به عنوان پرطرفدارترین انگشتر شناخته شده و توجه خیلیا را به خود جلب کرده است. در مقاله قصد داریم درباره انگشتر ورشو عمده و مواد به کار رفته در آن و ویژگی آن صحبت کنیم.

ورشو یک فلز است که از مس و روی و نیکل تشکیل شده که بیشتر آن را مس تشکیل داده است. یکی از قابلیت های این انگشتر تنظیم سایز آن است و فقط با فشار دادن قسمت پشت انگشتر می‌توانید سایز آن را فیت انگشت کنید. انگشتر ورشو فری سایز بوده بخاطر همین نگرانی از بابت سایز آن نداشته باشید. رنگ این انگشتر مقاوم است اما دائم و ثابت نیست و اگر به آب، مواد اسیدی و مواد شوینده برخورد کند تغییر رنگ می‌دهد.

بعد از استفاده طولانی ازین انگشتر، کم کم تغییر رنگ می‌دهد و مسی رنگ می‌شود که بسیار جذاب است. به همین دلیل است که می‌گویند  هرچه انگشتر ورشو کارکرده تر شود جذاب تر میشود. اگر قصد خرید انگشتر ورشو عمده را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت بازاری کارت مدل های مختلف این انگشتر را مشاهده کنید و با قیمت مناسب این انگشتر را خریداری کنید.

آلیاژ موجود در انگشتر ورشو عمده

انگشتر ورشو، یکی از انگشتر های جذاب و پرطرفدار است که بخش بیشتری از آن را فلز مس تشکل داده ، در واقع ۶۵٪ آن را مس تشکیل داده، ۱۷٪ روی و ۱۸٪ را نیکل تشکیل داده است. البته مقدار بسیاز کمی از سرب، قلع و منگنز نیز در تولید این انگشتر به کار رفته است که دلیل آن این است که هنگام استفاده از ان خواص بهتری را از خود نشان دهد.

در ساخت این انگشتر هیچ نقره‌ای به کار نرفته است و فقط جلوه نقره را دارد بخاطر همین خیلیا به اشتباه فکر می‌کنند که در تولید آن از نقره نیز استفاده شده، درحالی که اینگونه نیست. به دلیل اینکه آلیاژ ورشو جلوه بسیار زیبا و خاصی دارد و مشابه نقره است برای تولید زیورالات از آن استفاده می‌شود. در واقع مهم ترین خاصیت این آلیاژ شباهت ظاهری آن به نقره است‌.

همچنین انگشتر ورشو در شرایط محیطی مختلف مقاوم است و انعطاف پذیری بالایی دارد. آلیاژ ورشو که در این انگشتر به کار رفته اینقدر کاربردی است که در صنایع الکتریکی، غذایی، پزشکی و ساختمانی از ان استفاده می‌شود. شما با مراجعه به بازاری کارت که مرکز فروش انگشتر ورشو عمده است، میتوانید أنواع آن را خریداری کنید.

مشاهده کنید : فروش عمده بدلیجات ورشو

خواص انگشتر ورشو عمده

آلیاژ به کار رفته در این انگشتر خواص مشابه برنز و برنج را دارد که البته میزان نیکل به کار رفته در آن باعث تغییر آن می‌شود. هرچه محتوای نیکل به کار رفته در این انگشتر بیشتر باشد رنگ آن نزدیک به سفید نقره‌ای میشود و هرچه مقدار نیکل به کار رفته در آن کمتر شود رنگ آن به رنگ زرد نزدیک میشود‌.  شما با مراجعه به بازاری کارت که مرکز فروش انگشتر ورشو عمده است، میتوانید أنواع آن را خریداری کنید.

در کل از خواص این انگشتر بخواهیم بگوییم، هرچه نیکل آن را بالا برده شود جلوه انگشتر شبیه به نقره می‌شود و هرچه مقدار مس آن را زیاد شود ، در واقع نیکل به کار رفته در آن کمتر باشد، انگشتر شکل پذیر تر است و در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالاتری دارد. از طرف دیگر اگر مقدار روی به کار رفته در آن افزایش یابد ، انگشتر سخت تر شده و مقاومت آن در برابر خوردگی بهبود پیدا می‌کند و نقطه ذوب آن کاهش پیدا می‌کند اما شکل پذیری این انگشتر را کاهش می‌دهد.

شما از این انگشتر برای مدت خیلی طولانی می‌توانید استفاده کنید چرا که این انگشتر زمانی که تغییر رنگ نمی‌دهد یک رنگ مسی زیبایی به خود می‌گیرد و جلوه زیبای انگشتر حفظ می‌شود.

مزایای انگشتر ورشو عمده

این انگشتر به دلیل اینکه ظاهری شبیه به نقره دارد طرفداران زیادی پیدا کرده، همچنین از خوبی های این انگشتر این است که بعد از تغییر رنگ هم زیبایی خود را از دست نداده و قابل استفاده است. به دلیل به کار بردن مقدار زیادی از فلز روی در ساحت این انگشتر ، ظاهری براق و بسیار زیبا دارد. قیمت انگشتر های ورشو بسیار مناسب تر از نقره میباشد و بخاطر همین جایگزین خوبی برای آن است.

این انگشتر دارای مقاومت بسیار خوب در برابر شرایط محیطی و همچنین خوردگی است . این انگشتر انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد به همین دلیل فری سایز بود و شما می‌تواند با فشار داد پشت آن، این انگشتر را فیت دست خود کنید. این انگشتر جلوه بسیار زیبایی دارد و در شکل های متنوعی تولید شده و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن را خریداری کنید.

امروزه به دلیل قیمت بالای نقره خیلی از افراد به انگشتر های ورشو روی آورده‌اند چراکه جلوه‌ای شبیه به نقره دارد و از همه مهم تر قیمت آن نسبت به نقره پایین تر است. اگر علاقه مند به خرید این انگشتر بسیار زیبا هستید می‌توانید با مراجعه به سایت بازاری کارت جلوه های متنوع این انگشتر را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود انگشتر مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشاهده کنید » فروش عمده بدلیجات چینی 

نکاتی درباره انگشتر ورشو عمده

توجه داشته باشید که این انگشتر ها همانطور که گفتیم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و باید مراقب باشید که در برابر فشار زیاد قرار نگیرد چراکه چهره انگشتر شما بهم می‌خورد . این انگشتر ها به دلیل اینکه در ساختار انها مقدار زیادی اسید به کار رفته در برابر موادی اسیدی حساس هستند و به سرعت تغییر رنگ می‌دهد. پس اگر می‌خواهید جلوه نقره‌ای انگشتر شما حفظ شود، مراقب باشید که در محیط اسیدی آن را قرار ندهید. این انگشتر ها مناسب خاتم ها بوده و فری سایز هستند. بازاری کارت که مرکز انگشتر ورشو عمده است أنواع انگشترها را مشاهده و تهیه کنید.

تنوع بالای این انگشترها باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند همچنین مدل های فانتزی این انگشتر نیز تولید شده که جلوه بسیار زیبایی را به دستان شما می‌دهد. اگر علاقه مند به زیورالات فانتزی و جذاب هستید، انگشتر ورشو انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود همچنین برخلاف زیورالات دیگر که وقتی تغییر رنگ می‌دهد دیگر زیبایی قبل را ندارند و قابل استفاده نیستند، انگشتر های ورشو بعد از تغییر رنگ نیز جلوه زیبای خود را حفظ می‌کنند و همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید.

ما در این مقاله در مورد انگشتر ورشو عمده صحبت کردیم. شما با مراجعه به سایت میتوانید این انگشتر را به صورت عمده خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *