پوشاک

واردات لباس از چین

واردات لباس از چین

امروزه به دلیل بازار مصرفی بزرگی که در ایران وجود دارد واردات پوشاک از ترکیه و چین افزایش یافته است. واردات پوشاک به دلیل قوانین جدید به تازگی دچار مشکل شده است؛ اما واردات پوشاک از چین همچنان به صورت قانونی هم امکان پذیر است. در این مقاله می خواهیم در مورد واردات لباس از چین صحبت کنیم. اگر قصد چنین کاری دارید حتماً با ما همراه باشید.

نحوه واردات لباس از چین

چیزی که در مورد واردات کالا به آن اهمیت داده شده و تجار به آن توجه می‌کنند، واردات کالای مقرون به صرفه و با کیفیت است تا مشتری از آن رضایت داشته باشد. این واردات قانونی اند. واردات پوشاک از چین و ترکیه نیز قانونی است. به دلیل بعضی از قوانین شرایط جدید و مسیر جدیدی برای واردات پوشاک به وجود آمده است که دردسر های زیادی هم برای وارد کنندگان پوشاک به وجود آورده و تجارت را دچار مشکل کرده است. تعرفه پوشاک وارداتی بالا رفته و قیمت تمام شده این کالا از یک طرف، مرجوع و مسدود شدن پوشاک وارداتی توسط مبادی غیر رسمی توسط یک طرف که باعث ایجاد خسارات زیادی به وارد کنندگان پوشاک شد.

مطالعه کنید » پخش عمده پوشاک چینی در تهران

دغدغه واردات پوشاک

متاسفانه در صنف پوشاک وارداتی ایران کالاهای با کیفیت پایین نیز یافت می شود. این موضوع باعث شده تجار درصدد واردات پوشاک با کیفیت بالاتر باشند و در این کار با یکدیگر رقابت کنند. واردات لباس از چین و ترکیه در اولویت دوم قرار دارد. اما یکی از دغدغه‌های اصلی صنف وارد کننده پوشاک همین موضوع است. قوانین بازدارنده در مورد واردات پوشاک، عدم ارسال به موقع و مطمئن از جمله عواملی است که واردات غیر قانونی را افزایش داده اند. همین امر باعث نگرانی بسیاری از واردکنندگان پوشاک شده است. برای همین گروه بازاری کارت برای واردات از پرسنل مجرب در این عرصه استفاده کرده است تا مشکلات پیش روی بازرگانان و وارد کنندگان پوشاک حل شود.

نکات مهم راجع به واردات لباس از چین

در مدت کوتاهی به دلیل به هم ریختگی بازار،  برای واردات پوشاک تعدادی تصمیم جدید از طرف گمرک و اتاق بازرگانی مبادی قانونی گرفته شد که بازرگانان به راحتی بتوانند واردات خود را انجام دهند. بنابراین واردات لباس از چین یا واردات پوشاک به صورت قانونی و از طریق راه های زمینی، هوایی و دریایی قابل انجام است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

واردات پوشاک از کشورهای متعددی انجام می‌شود و برندهای متفاوتی به بازار ایران تزریق می‌شود. از طرفی هزینه تمام شده پوشاک وارداتی بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه شود. کیفیت واردات نیز باید در کنار قیمت مورد توجه قرار بگیرد. در سال‌های اخیر واردات لباس از چین و ترکیه بسیار زیاد بوده به دلیل اینکه هزینه کم شده این کار آن را مورد توجه قرار داده است. بازرگانان کیفیت بالا را نیز در هنگام خرید در نظر می گیرند و سفارشات خود را از کشورهایی مانند چین و ترکیه انجام می دهند. نکته ای که قابل ذکر است این است که کیفیت بالاتری دارند. به وارد کنندگان توصیه می شود نسبت به کیفیت بالای پوشاک وارداتی خود با رقیبان توجه بیشتری داشته باشند.

مراحل واردات لباس از چین

در گذشته خرید و واردات کالا با دردسرهای زیادی همراه بود؛ اما امروزه به لطف وجود سایت های آنلاین و خرید های اینترنتی این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است. خرید امروزه برای مشتریان بسیار آسان شده است؛ اما این پایان کار نیست و مرحله بسته بندی و واردات پوشاک به کشور مقصد نیز مراحل پیچیده و خسته کننده ای دارد تا به دست شما عزیزان برسند. برای انجام فرآیند سفارش باید در بخش خرید از سایت های خارجی در سایت بازاری کارت با کمک کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت کنید و ثبت سفارش انجام دهید. مجوزهای مربوط به همکاری ها را در امور حمل و ترخیص کالا انجام دهید. گروه بازاری کارت این امکان را برای شما به وجود آورده است که انواع واردات لباس از چین و پوشاک دیگر را به راحتی انجام دهید.

واردات پوشاک مانند سایر کالاهای تجاری به کارت بازرگانی مرتبط و مجوزهای مربوطه نیاز دارد؛ اما بسیاری از واردکنندگان پوشاک این کارت بازرگانی را ندارند. بنابراین برای انجام واردات انواع لباس از چین یا مراکز دیگر باید با کارشناسان مربوطه در شرکتهای بازرگانی مشورت کنید.

واردات لباس از چین

 

قیمت پوشاک وارداتی

واردات لباس از چین و کشورهای دیگر دارای سود بالایی است. همچنین انتخاب یک کالای با کیفیت با قیمت مناسب می‌تواند بازار کار شما را رونق دهد. در این میان به دلیل شرایط تولیدی، قیمت و تنوع کالاها کشور چین جزء اولین انتخاب های وارد کنندگان پوشاک می باشد. اجناسی که از چین وارد می‌شوند از هر لحاظ مورد بررسی قرار می‌گیرند و قبل از واردات و پس از انتخاب نوع لباس و دسته کالایی که قصد خرید آن را دارید باید از کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایید تا خرید بهتری داشته باشید. در مرحله بعدی خرید بهتر است نمونه کار اولیه تهیه شود. این نمونه به شما کمک می کند که از کیفیت کالا مطمئن شوید. در مرحله بعدی که سفارشات آن تایید شد و کیفیت آن را مورد بررسی قرار گرفت می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید. کارشناسان تا مرحله پایانی خرید با شما همراه خواهند بود.

نکات قبل از خرید

قبل از پرداختن و انجام سفارش بهتر است با یک سایت که در این زمینه تجربه کافی دارد مانند سایت بازاری کارت مشاوره داشته باشید تا هماهنگی های لازم برای انتقال محصولات به سراسر کشور انجام شود. قبل از واردات خود بازاریابی های لازم را برای به فروش رساندن محصولات مورد نظرتان ایجاد کنید تا به محض عرضه محصول به بازار فروش و سود خوبی نصیب تان شود.

بازاری کارت تمام محصولات و اجناس مورد نظر شما را با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید انواع کالاها را به صورت عمده تهیه و خریداری کنید. این محصولات عبارتند از لوازم الکترونیکی، خوراکی و پوشاکی که معمولاً تولید کننده و تامین کننده ها با سایت بازاری کارت در ارتباط هستند؛ بنابراین تنوع زیادی در کالاهای خود دارند. امروزه بیشتر فروش ها به صورت آنلاین صورت می گیرد. هدف این سایت حذف واسطه ها و تحویل مستقیم کالا به مصرف کنندگان است.

عمده فروشی آنلاین بازاری کارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *