دسته‌بندی نشده

 مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران

 مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران

پرشیا گاز آسیا، معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران

کپسول اکسیژن یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات پزشکی پر کاربرد هستند که در همه اتاق های عمل و مراکز درمانی و حتی در خانه برای بیماران مختلف استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که هوایی که شما  تنفس می کنید و در محیط اطرافتان وجود دارد به طور طبیعی از دو عنصر نیتروژن (و اکسیژن  تشکیل شده است. همچنین گازهایی چون نئون، آرگون، زنون، کریپتون و هلیم به مقدار بسیار اندک و ترکیباتی چون کربن دی اکسید،کربن مونوکسید، متان و برخی از هیدرو کربن‌ها، و اکسید های نیتروژن و گوگرد که عمدتاً نقش آلاینده را در هوا دارند و به مقادیر بسیار ناچیز در بین گاز های اصلی هوا یافت می‌ شوند. همچنین مقادیر متفاوتی از آب و بخار آب به صورت رطوبت در هوا وجود دارد. برای خرید از معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران ، از طریق همین سایت اقدام کنید.

اکسیژن، حیاطی ترین گاز برای انسان

اکسیژن اصلی ترین گاز تنفس انسان ها محسوب می شود و خوشبختانه هوای محیطی که انسان در آن زندگی می کند بعد از نیتروزن ، حاوی درصد بالایی از آن اکسیژن است البته همان طور که قبل تر ذکر شد سایر گازها نیز به نسبت کمتر وجود دارند.  توجه کنید که ریه های انسان نقش جذب اکسیژن از هوا را دارند و همچنین ریه ها به تخلیه گازهای غیر لازم و گازهای دفعی بدن مثل دی اکسید کربن نیز کمک می کنند.  فراموش نکنید دسته ای از بیماران مثل بیماران ریوی، قلبی و… نیاز ضروری و همیشگی به حجم بالایی اکسیژن دارند که باید سریعا میزان بالایی از گاز اکسیژن به ریه ها و بعد به بافتهایشان برسد، در حقیقت بایستی گاز اکسیژن خالص به صورت استنشاقی و به سرعت وارد بدن این افراد شود تا بدن در حالت اضطرار و اورژانس و یا در مرحله التیام نیاز به فعالیت زیاد جهت جذب اکسیژن نداشته باشد. با توجه به اینکه اکسیژن از جمله گازهای اشتعال پذیر و خطرناک محسوب می شود و بایستی حجم زیادی از آن در جایی متراکم شوند علم رشته  مهندسی پزشکی مخازنی را به اسم  کپسول های اکسیژن طراحی کرده اند تا این گاز بسیار مشتعل به صورت کاملاً کنترل شده در اختیار و دسترس بیماران مختلف قرار گیرد. برای خرید از معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران، از طریق همین سایت اقدام کنید.

از نظر جنس مخازن موجود در کشورمان ایران دو نوع کپسول از جمس چدنی یا آهنی و آلومنیومی وجود دارند و جالب است بدانید رنگ بین المللی این کپسولها در همه کشور ها، سفید و یا نقره ای است که در حقیقت از مخازن آلومنیومی استفاده می کنند و در بعضی برندها در برخی کشور ها به رنگ سبز و نقره ای و یا سبز  خالی تک رنگ نیز تولید می شوند. این رنگ بندی از جهت راحتی در تشخیص آن کپسولها با سایر کپسولهای پزشکی می باشد. در حال حاضر در ایران کپسول های اکسیژن از طریق سایت پرشیا گاز آسیا به فروش می رسد که به دو صورت یک بار مصرف و چندبار مصرف در سایت موجود هستند، توجه کنید که نوع یکبار مصرف آن ها در سایز مخزن یک اسپری حشره‌کش و حدود یک لیتر اکسیژن فشرده شده است و حجم بالاتری به عنوان کپسول یکبار مصرف در ایران ندارد. انواع کپسول های چندبار مصرف آن ها توسط مراکز تولید اکسیژن شارژ می شوند و در مخازنی با حجم های متفاوت تولید و شارژ می شوند، حجم های ۳لیتر،۵لیتر،۱۰لیتر و ۵۰لیتر معمولاً پرمصرف ترین حجم ها هستند. برای خرید از معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران، از طریق همین سایت اقدام کنید.

کپسول گاز اکسیژن هلیوم یک بار مصرف:

به این نکات توجه کنید :

هنگام اکسیژن درمانی بیماران در خانه یا محیط بیمارستان در اتاق حاوی کپسول اکسیژن از کشیدن سیگار یا روشن کردن کبریت و فندک و هرگونه شعله اعم از کوچک و بزرگ جداً خودداری کنید، زیرا اکسیژن گازی بی رنگ و بواست ولی به شدت قابل اشتعال است و ممکن است به شدت خطر ساز شود. فراموش نکنید که همه وسایل الکتریکی داخل اتاق مثل قهوه ساز یا یخچال و سایر وسایل موجود در منزل و یا اتاق بیمارستان باید از نظر درست کار کردن و جرقه نزدن ، به طور منظم کنترل شوند. توجه کنید که همیشه نخست شیر اصلی کپسول و سپس پیچ کنترل را باز کنید. فراموش نکنید که در اتمام کار لوله پلاستیکی و ماسک را کاملاً ضدعفونی و گندزدایی کرده و در محفظه ای کاملاً تمیز قرار دهید. برای خرید از معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران، از طریق همین سایت اقدام کنید.

مطالعه کنید : مرکز پخش گاز هلیوم

اجزای کپسول اکسیژن چیستند؟

  • کپسول اکسیژن
  • مانومتر
  • فشارسنج
  • شیر تنظیم کننده اتوماتیک
  • جریان سنج
  • پیچ کنترل کننده جریان
  • شیشه ای که حاوی آب مقطر

برای خرید از معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران، از طریق همین سایت اقدام کنید.

قیمت کپسول اکسیژن 50 لیتری

نحوه صحیح نگهداری کپسول اکسیژن :

  • دقت کنید که حتماً کپسول گاز اکسیژن دور از نور و تابش مستقیم آفتاب و حرارت قرار دهید.
  • توجه کنید که کپسول گاز اکسیژن همیشه پر و کاملاً آماده مصرف باشد.
  • فراموش نکنید که کپسول گاز اکسیژن در محل مناسب قرار داشته باشد تا از افتادن احتمالی آن جلوگیری شود.
  • توجه کنید که برای جابجایی کپسول گاز اکسیژن سنگین تر باید از پایه چرخدار استفاده شود و در صورت نبودن پایه، این کپسول باید حتماً به حالت دورانی حرکت داده شود.
  • برای تعویض مخزن کپسول گاز اکسیژن حتماً از آچار مخصوص این کار استفاده کنید.

مطالعه کنید : پخش عمده گاز هلیوم

چرا در منزل به کپسول گاز اکسیژن نیاز است ؟

اگر شما در خانه بیماری دارید که مشکل ریه دارد و در حالت عادی به راحتی تنفس نمی کند بر اساس دستور پزشک نیاز است در منزلتان کپسول و مخزن گاز اکسیژن داشته باشید.

اکسیژن به بیمار شما کمک می کند که :

  • بهتر و راحت تر نفس بکشد و دچار زجر تنفسی نشود.
  • احساس بهتری داشته باشد و بتواند راحت‌تر بخوابد.
  • هوشیارتر شود و همچنین درد خیلی کمتری حس کند.

برای خرید از معتبر ترین مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران، از طریق همین سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

Call Now Buttonتماس با ما

سبد خرید

بستن (Esc)

ورود

بستن (Esc)

سایدبار Scroll To Top