مقالات

خرید عمده زیورآلات دست ساز

خرید عمده زیورآلات دست ساز

در خرید عمده زیورآلات دست ساز دقت کنید که زیورآلات انواع مختلفی دارند و روش ساخت هر یک از این زیورالات تا حدودی با هم فرق می کند و همچنین هر یک از انواع آن ها وسایل ساخت و مواد اولیه مختص به خود را دارند.

در زیورآلات دست ساز اغلب سنگ های زیبا و رنگی مورد استفاده قرار می گیرد که زیبایی منحصر به فردی نیز دارند.

زیور آلات امروزه در طرح‌ های متفاوت و جنس‌ های مختلف از جمله: رزین ، برنج ، استیل ، سنگ ، مهره و طرح های دیگری به بازار عرضه می ‌شوند.

در همه جای دنیا حتی در دور افتاده ترین مناطق هم هر یک از افراد به شیوه ای برای زیبایی بیشتر ازانواع گردنبند ها و یا زیورآلات دست ساز استفاده می کنند که این نشان دهنده جایگاه بالای زیورآلات دست ساز در بین مردم در تمام نقاط دنیا را دارد.

اغلب خانم ها هم‌ علاقه خاصی به زیورآلات دستی دارند و برای آراستگی و حفظ ظاهر از آن ها استفاده می کنند.

مردان هم به زیورآلات نسبت به گذشته بیشتر علاقه ‌مند شده ‌اند و آن‌ ها هم از انواع این محصولات مانند گردنبند ، دستبند و انگشتر استفاده می‌ کنند.

امروزه با توجه به قیمت بسیار بالای نقره و طلا ، استفاده از بدلیجات دست ساز به این علت که فانتزی تر و با ظرافت تر هستند ، طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.

 

خرید عمده زیورآلات دست ساز منجوق بافی

این دسته از زیورالات که منجوق در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد از ظرافت بالایی برخوردارند و در ساخت آن ها از سوزن های مخصوص منجوق بافی که دارای انتها می باشند مانند نخ منجوق بافی ، نخ نایلونی و … می توان استفاده کرد.

سوزن های منجوق بافی باید ضخامت کمی داشته باشند برای این که بتوانند از داخل منجوق ها عبور کنند.

این دسته زیورالات اکثرا مطابق الگو های دوخت خاصی و بعضی از آن ها با استفاده از دست ساخته می شوند.

به این علت نیاز به حوصله ی زیاد و دقت خوبی دارند. برای این کاربهره گیری از منجوق های هم اندازه ، یکدست و دارای بدنه ی صاف مانند منجوق میوکی مناسب تر می باشد.

تولید این گونه زیورالات به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه اصول کاملا متفاوتی را با هم دارد.

برای تولید انبوه از این دستگاه ها می توان بهره برد زیرا سریع تر از کار هایی است که به صورت دست ساز تولید می شود.

زیورالات مهره ای دست ساز

این نمونه از زیورالات و بدلیجات دست ساز شامل گردنبند ها ، انگشترها و دستبند ها است که با سنگ و مهره ساخته تولید می شوند .

معمولا برای ردیف کردن سنگ ها و مهره ها کنار همدیگر و ساخت این زیورآلات ، نخ دستبند بافی ، نخ های زرگری و مفتول مورد استفاده قرار می گیرد.

از انواع مهره ها و سنگ هایی که برای این امر به کار میروند می توان به کریستال و مروارید اشاره کرد.

همچنین از انواع خرج کار ها نیز می توان برای تزئین زیورالات ساخته شده بهره برد.

در ساخت این زیورالات هم می توان از انواع گره ها در دو طرف آن ها استفاده کرد و می توانند هم به شکل کشی و هم یکسره باشند.

در زمانی که در ساخت آن ها از سنگ ها و مهره های مرغوب استفاده شده باشد ، از انواع خرج کار های طلا و نقره نیز می توان برای این کار استفاده کرد.

 

خرید عمده زیورآلات دست ساز مسی

همانطور که می دانید افراد مختلف به زیبایی و ظاهر اهمیت بسیاری می دهند. به همین علت از تمامی وسیله هایی که زیبایی ذاتی را دارند از جمله مس ، نقره ، طلا ، فیروزه و مینا کاری و … ، استفاده می کنند تا ظاهری زیبا تر و آراسته تری داشته باشند.

با بالا رفتن چشمگیر قیمت طلا و نقره باید برای خرید این زیورآلات هزینه ی هنگفتی را پرداخت کنید و از این رو افراد زیادی در کشورمان امروزه تصمیم به خرید زیورآلات دست ساز مسی می کنند.

از سوی دیگر به این نکته هم توجه کرد که تحقیقات نشان می دهند که استفاده از بدلیجات دست ساز مسی تاثیرات مثبتی را هم بر روی بدن انسان دارد.

 

فواید مس برای بدن

دانشمندان جدیدا تحقیقاتی را بر روی مس انجام داده اند که نشان می‌دهد دست بند و زیورالات مسی از غلیظ شدن خون جلوگیری می‌کنند ، از این رو پزشکان به علت فواید دستبند مسی بر روی بدن ، آن را توصیه می‌کنند.

یکی از دلایل درد مفاصل از نظر محققان و پزشکان کمبود یون‌های مس در خون می باشد که مقداری از کمبود یون مس بدن با تماس دستبند مسی با پوست جبران شده و  باعث کاهش درد مفاصل می شود.

از فواید دیگر دستبند مسی این است که باعث می ‌شود جریان خون در بدن شما بیشتر به گردش در بیاید که همین امر باعث می‌شود احساس خستگی کمتر و شادی و نشاط بیشتری داشته باشید.

بهترین راه تمیز کردن بدلیجات دست ساز و زیورآلات مسی

این نمونه از زیورآلات با روکش های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. دلیل این کار این است که هم طول عمر آن ها افزایش یابد و هم درخشش بیشتری داشته باشند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی دستبند مسی و یا دیگر زیورآلات و بدلیجات دیگر کدر شوند و درخشش اولیه را نداشته باشند ، خوشبختانه با روش های ساده و به آسانی زیورآلات مسی را می توانید تمیز کنید از جمله :

  • تمیز کردن زیورالات مسی با مخلوط سرکه و نمک
  • تمیز کردن زیورآلات مسی بوسیله ی جوش شیرین
  • تمیز کردن با استفاده از محلول آب و صابون
  • با استفاده از رب گوجه فرنگی
  • استفاده از ترکیب لیمو و نمک

جهت خرید عمده زیورآلات دست ساز از بهترین عمده فروشی های تهران می توانید با جست و جوی آن ها در بازاری کارت ، بصورت کاملا رایگان آدرس آن ها را بیابید و به آن ها مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *