بازار بزرگ تهران

همه چیز در مورد بازار پارچه ، چرم و خرازی 15 خرداد

بازار پارچه 15 خرداد

اگر قصد خرید پارچه دارید ، بازار پارچه 15 خرداد یکی از مراکز اصلی فروش انواع پارچه در تهران می باشد و شما می توانید انواع مختلف پارچه را حتی به شکل عمده از این بازار تهیه کنید. موارد دیگری که در این بازار نام آشنا می باشد ، بازار چرم 15 خرداد ، خرازی بازار 15 خرداد و بازار طلا 15 خرداد می باشد که به صورت تکی و عمده میتوانید آن ها را  در عمده فروشی پانزده خرداد خریداری کنید.

برای دوخت یک لباس ، انتخاب یک پارچه مناسب مهمترین تصمیم است که به‌ بررسی ، دقت و صبر زیادی نیاز دارد ، به این علت که تا حد زیادی زیبایی لباس به نوع پارچه و کیفیت آن وابسته می باشد.

در حال حاضر در بازار 15 خرداد انواع مختلفی از پارچه وجود دارد که هر کدام کاربردها و خصوصیات مختلفی دارند.

از پارچه‌های الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی گرفته تا پارچه‌های بافتنی و پشمی در بازار پارچه 15 خرداد یافت می شود.

در ادامه چند نمونه از انواع مهم و پرکاربرد پارچه و خصوصیات آن ها را با هم بررسی می کنیم.

پارچه کتان یا نخی بازار پارچه 15 خرداد

یکی از اصلی‌ترین انواع الیاف نخ پنبه می باشد ، به این معنا که خودش از الیاف مختلف و گوناگونی تشکیل شده است.

از الیاف طبیعی گیاهان پنبه ، پنبه تهیه می گردد و در وحله اول از سلولز تشکیل می شود. در اصطلاح پنبه به قسمتی از گیاه پنبه گفته می ‌شود که در دمای بالا رشد می نماید و یک نوع روکش جهت الیاف پفکی پنبه می سازد.

در ابتدا این الیاف را به صورت یک کاموا در می ‌آورند و سپس ، آن را می ‌بافند تا یک پارچه بادوام و نرم جهت دوختن لباس‌ های روزمره از جمله تی‌ شرت و ملافه ایجاد گردد و در بازار پارچه 15 خرداد به فروش می رسانند.

پارچه شانل بازار پارچه 15 خرداد

شانل نام یک نوع پارچه نرم می باشد که لیف ها از این الیاف بافته می‌شود.

در هنگام گلوله شدن نخ‌ های این الیاف ، تقریباً به صورت کرکی و نامنظم و پیله کرم ابریشم در می‌آیند. علاوه بر این می‌توان این پارچه را از انواع الیاف متفاوت مانند ابریشم ، پنبه ، ریون و پشم نیز تهیه نمود.

 

پارچه کشمیر

پارچه کشمیر به علت نرمی زیاد و عایق بودنش طرفداران بسیار زیادی دارد و در بازار پارچه 15 خرداد نیز فروش بالایی دارد.

می توان گفت که الیاف کشمیر تقریباً مانند پارچه ابریشمی می باشد که بسیار ظریف‌ و ریز هستند و زمانی که این پارچه را لمس می کنید ، احساس لمس یک پارچه ابریشمی به شما دست می دهد.

پارچه کشمیر در مقایسه با پارچه ‌های تهیه ‌شده از پشم گوسفند ، سبک‌ تر و گرم تر می باشد.

ازآن‌ جا که الیاف پارچه کشمیر خیلی ظریف‌ و ریز است اغلب از مخلوط چند نوع پشم بافته می ‌شوند و با انواع دیگر پشم مثل مرینو مخلوط می گردند تا وزن آن‌ ها کمی بالا تر برود.

 

پارچه مخمل

یکی از انواع پارچه مجلسی مخمل می باشد که به یکنواخت بودن ، ضخامت بالا و نرم بودن بافتش شناخته می ‌شود.

قد الیاف این پارچه کوتاه می باشد و بافت آن ‌ها به شمع شباهت دارد ، از این رو بسیار نرم است و ظاهری زیبا ، براق و منحصر به‌ فرد دارد.

پارچه مخمل طرفداران بسیاری را در بازار پارچه 15 خرداد دارد و جهت دوختن لباس شب و لباس با مناسبت ‌های خاص گزینه بسیار خوبی به حساب می‌ آید.

علاوه بر این کاربرد ها ، پارچه مخمل جهت دکوراسیون منزل مانند پرده ، روکش مبل ،  بالش و موارد دیگر نیز استفاده می گردد.

پارچه برزنت

این نوع پارچه یک پارچه ساده می باشد که اغلب از ترکیب نخ پنبه سنگین و مقداری از نخ کتان بافته می‌ شود.

پارچه برزنت به استحکام زیاد ، دوام بسیار بالا و سنگین بودن معروف است و شناخته می شود.

پارچه برزنت می‌تواند با ترکیب شدن پنبه با الیاف مصنوعی در مقابل آب مقاوم یا حتی کاملاً ضد آب گردد.

در این حالت می‌توان آن را در فضای باز و مکان های عمومی استفاده نمود. شما می توانید بهترین پارچه ها از نوع برزنت در بازار پارچه 15 خرداد خریداری کنید.

 

بازار چرم 15 خرداد

 

 

بازار چرم 15 خرداد

شناخت انواع محصولات چرم مصنوعی و چرم طبیعی در بازار چرم 15 خرداد  یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که پیش از خرید انواع کفش و کیف چرم یا هر محصول چرمی دیگر باید از آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت بالا را خریداری نمایید.

محصولات چرم امروزه به علت داشتن ویژگی ‌هایی از جمله سبکی ، کیفیت ، دوام و زیبایی خاص خود محبوبیت بسیار زیادی دارند.

چرمی که در بازار چرم 15 خرداد موجود است از پوست حیوانات متفاوت تامین می گردد. محصولات چرم باکیفیت بالا از قیمت نسبتا بالایی هم برخوردار می باشند و همین مسئله اهمیت شناخت انواع مختلف چرم را بیشتر می کند.

همچنین در اینجا بخوانید : عمده فروشی پانزده خرداد

خرازی بازار 15 خرداد

یکی از مراکز تولید و فروش وسایل و لوازم خرازی بازار 15 خرداد می باشد و امروزه اکثر افراد به دنبال مکانی هستند که بتوانند به صورت یکجا تمام نیاز های خود را خریداری و برطرف کنند ، این بازار انتخاب خوبی برای خرید لوازم خراری می باشد.

انواع این لوازم از جمله هنرهای دستی مانند گلدوزی ، خیاطی ، ملیله دوزی ، روبان دوزی ، منجوق دوزی ، انواع دکمه ها ، نخ و کرک و … ، در خرازی بازار 15 خرداد به راحتی یافت می شود و به فروش می‌ رسد.

 

بازار طلا 15 خرداد

 

بازار طلا 15 خرداد

طلا ، یک فلز محبوب و پر طرفدار می باشد که کاربرد های زیادی مخصوصا در زیورآلات برای خانم ها دارد.

در بین تمام فلزات که در ساخت زیورآلات و جواهرات مورد استفاده قرار می گیرند ، کمتر فلزی را می توان پیدا کرد که مثل طلا توجه همه را به خود جلب نماید و دلربایی کند.

کار بر روی طلا بسیار آسان می باشد به این علت که طلا فلزی بسیار نرم و قابل انعطاف است که می توان مدل ها و طرح های متفاوتی را با استفاده از آن تولید نمود.

بازار طلا در نزدیکی بازار پارچه 15 خرداد می باشد و شما به راحتی قادر به پیدا کردن آن خواهید بود.

 

طلای زرد

رنگ طبیعی طلا ، زرد رنگ می باشد که به اصطلاح طلایی هم نامیده می شود. اما همانطور که ذکر شد طلای خالص بسیار نرم می باشد و جهت استفاده در دنیای زیورآلات مقداری ناخالصی از مس ، روی و یا دیگر فلزات به آن اضافه می گردد.

طلای سفید

برای این که طلا به رنگ سفید درآید ، آن را با فلزاتی مانند پالادیوم ، نقره و یا مقداری نیکل ، مس و روی ترکیب می نمایند.

همچنین طلای سفید روکشی از جنس پلاتین یا رادیوم دارد که به جهت افزایش استقامت و درخشندگی فلز به آن اضافه می گردد.

مطالعه کنید : فروش عمده لباس مجلسی زنانه ارزان قیمت

 

طلای رزگلد

جهت که طلا به رنگ رزگلد درآید این فلز را با مقدار بیشتری از مس ترکیب می نمایند. در سال های گذشته در دنیای مد رنگ ، رزگد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که با توجه به درخشندگی ، جذابیت و زیبایی این جواهر زیبا دور از انتظار نیز نیست.

اکثر افراد ترجیح می دهند که برای خرید طلا به چندین مغازه سر بزنند و پس از آن انتخاب خود را انجام دهند که از این رو بازار طلا 15 خرداد بسیار مناسب و متنوع می باشد.

مصرف کنندگان و فروشندگانی که مشتاق خرید موارد ذکر شده هستید و همچنین تمایل به پیدا کردن بهترین آدرس در بازار پارچه 15 خرداد دارید ، کافیست در میان عمده فروشان و خرده فروشان ، فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *