بازار بزرگ تهران

بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟

بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند محصولات مورد نیاز خود را از بازار بزرگ تهران و به صورت عمده خریداری کنند و سوالات زیادی از جمله بازار 15 خرداد منطقه چنده؟ ، بازار 15 خردا جمعه باز است؟ ،  بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟ و بازار 15 خرداد امروز باز است؟ دارند.

برای پاسخ به این سوالات می توانید به بازاری کارت مراجعه کرده و همچنین می توانید آدرس عمده فروشی های بازار بزرگ 15 خرداد را به راحتی پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

اگر از یک فردی که در تهران زندگی می کند بپرسید که کجای شهر می توانید خرید خوبی را انجام دهید ، حتما بازار بزرگ تهران را به شما معرفی خواهد کرد.

بازار 15 خرداد ، بازاری سرپوشیده ای می باشد که متعلق به دوره صفوی‌ است و هرچیزی که فکرش را بکنید می توانید در این بازار به راحتی و با قیمتی کاملا مناسب به صورت تکی و عمده پیدا و خریداری کنید.

اگر نمی دانید بازار 15 خرداد منطقه چنده؟ باید به شما عزیزان بگوییم که این بازار در منطقه 12 تهران واقع شده است و همچنین بازار بزرگ تهران از خیابان مولوی در جنوب شروع شده است و شمال‌ آن به میدان ۱۵ خرداد می‌ رسد. میدان‌ توپخانه و میدان خیام هم به ترتیب در شرق و غرب این بازار قرار گرفته‌ اند.

 

بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟

بازار 15 خرداد ساعت کار مشخصی دارد. اما بسیار از عزیزان این سوال را دارند که بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟

ساعت کاری بازار بزرگ تهران برای بخش های داخلی و حجره های راسته های مختلف بازار با پاساژها و مغازه های اطراف آن تفاوت بسیار زیادی دارد.

ساعت کار بخش های داخلی بازار بزرگ 15 خرداد و قسمت های سرپوشیده داخلی بازار از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح است و تا ساعت 5 عصر باز می باشند.

توجه داشته باشید که مغازه های بازار تا ساعت 5 عصر یکسره باز می باشند اما ممکن است بعضی از مغازه ها و حجره ها برای ناهار و نمازحداکثر 1 ساعت بسته باشند.

اگر نمیدانید پنج شنبه ها بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است ، در روز های پنج شنبه مغازه ها و حجره ها در بازار بزرگ تهران از ساعت ۹ کار خود را آغاز می کنند و تا ساعت 2 ظهر باز می باشند.

ساعت کار مغازه هایی که با بازار ارتباط خاصی ندارند

اگر برای خرید به بازار بزرگ تهران رفته باشید ، در خیابان اصلی پاساژها و مغازه هایی را مشاهده می کنید که ورودی آن ها از خیابان های اطراف می باشد و با بازار ارتباط خاصی ندارند.

این مغازه ها و پاساژها از جمله بازار رضا و سایر مغازه ها ، ساعت کاری متفاوتی دارند.

به طوری که در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح مغازه خود را باز می کنند و تا ۷ شب باز می باشند و فعالیت خود را انجام می دهند

همچنین در نظر داشته باشید که در روز های پنج شنبه ساعت کاری این بخش از بازار از ۹ صبح تا ۵ عصر می باشد.

به این نکته مهم توجه کنید که که قبل از رفتن به بازار بزرگ تهران باید در نظر بگیرید که برای رفتن به بازار ساعات اولیه روز و یا نهایتا اوایل عصر را انتخاب کنید.

برای یک خرید خوب به زمان زیادی نیاز دارید که خرید خود را انجام دهید و نمی توانید انتظار سرعت بالا را در خریدهای خوب داشته باشید. گشت زدن در بازار 15 خرداد به پیاده ‌روی طولانی و مداوم نیاز دارد

در این مقاله که وبسایت بازاری کارت برای شما عزیزان آماده کرده است امیدواریم به سوالاتی که شما عزیزان بیشتر در اینترنت جستجو می کنید از جمله ” بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟ ” ، ” بازار 15 خردا جمعه باز است؟ ” و همینطور آیا بازار 15 خرداد امروز باز است؟ پاسخ داده باشیم.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی دیگر درباره این بازار را برای شما بازگو کنیم.

 

بازار 15 خرداد منطقه چنده؟

بازار 15 خرداد یا همان بازار بزرگ تهران در منطقه 12 تهران واقع شده است. اصلی ترین بخش منطقه 12 تهران ، بازار بزرگ تهران می باشد که این بازار شناخته شده در سر تاسر ایران یکی از قدیمی ترین بازارهای محسوب می شود.

منطقه ۱۲ تهران یکی از مناطق قدیمی پایتخت به حساب می آید که در مرکز این شهر واقع شده است

از مهم‌ترین ویژگی‌های منطقه 12 که می توان به آن اشاره کرد  قرار گرفتن نهادهای دولتی ، وزارتخانه‌ها ، سفارتخانه‌ها و همچنین بازار بزرگ تهران و بسیاری از مراکز در این منطقه می باشد.

بازار 15 خرداد امروز باز است؟ (روز های جمعه)

روز های جمعه بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟

روزهای جمعه مغازه ها ، بخش های خارجی و پاساژهایی که ورود و خروج آن ها از خیابان اصلی می باشد باز می باشند. اگر می خواهید از بازار 15 خرداد خرید کنید ، باید در ساعات کاری بازار ، به آن جا بروید.

در نتیجه در روز های جمعه مغازه های داخل بازار باز نمی باشد و تنها بخش های خارجی و پاساژ های منتهی به خیابان اصلی بازار باز می باشند.

همچنین در نظر داشته باشید که این ساعت ها برای روز هایی مانند عید معمولا متفاوت است و ساعت بیشتری خواهد بود.

 

در بازار 15 خرداد چه محصولاتی را می توانید خریداری کنید؟

در بازار 15 خرداد شما می توانید انواع محصولات را با قیمتی کاملا مناسب نسبت به بازار های دیگر در شهر تهران خریداری کنید.

یکی از بخش های بازار 15 خرداد ، فعالیت اصنافی از جمله مزون داران ، خیاطان ، آرایشگران و… می باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید بهترین نوع خشکبار از جمله سوهان ، کشمش شهریار ، انگور خشک ، سبزی‌ تازه و … را در بازار بزرگ 15 خرداد با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

همچنین لازم به ذکر است که اگر نمی دانید محصولاتی مانند پوشاک زنانه  ( عمده فروشی پوشاک ) ، مردانه و بچه گانه ، لوازم آرایشی بهداشتی ، خوراکی ‌های متفاوت ، لوازم خانگی مانند تلویزیون ، یخچال و همینطور کیف و کفش ، لوازم التحریر ، طلا و جواهرات و … را در چه ساعتی می توانید از بازار 15 خرداد خریداری کنید و نمی دانید بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس فروشندگان بازار 15 خرداد

دسترسی به بازار ۱۵ خرداد

یکی از مهم ترین ویژگی ‌های شهر بزرگ تهران این می باشد که شما توانایی این را دارید که از مسیرهای متفاوتی به قسمت های مختلف شهر بروید و از آن مکان ها بازدید کنید.

همچنین در مورد بازار بزرگ تهران باید به شما عزیزان بگوییم که شما می توانید به راه های مختلفی از این بازار بازدید و خزید خود را انجام دهید.

 

دسترسی به بازار بزرگ 15 خرداد به وسیله مترو

در صورت که میدانید بازار 15 خرداد منطقه چنده ، برای این که بتوانید به وسیله مترو به بازار 15 خرداد بروید ، می توانید خود را به خط شماره ۱ مترو تهران یعنی خط تجریش به کهریزک برسانید و در این مسیر در ایستگاه ۱۵ خرداد از مترو پیاده بشوید و با چند دقیقه پیاده روی خود را به بازار 15 خرداد برسانید.

دسترسی به بازار بزرگ 15 خرداد به وسیله اتوبوس های بی آر تی

اگر ترجیح می دهید که با استفاده از اتوبوس های بی آر تی به بازار بزرگ تهران بروید و از این بازار تاریخی دیدن فرمایید ، می توانید خود را به خط تجریش – راه آهن برسانید و در ایستگاه منیریه از اتوبوس های بی آر تی پیاده شوید. بعد از آن با چند دقیقه پیاده روی یا با استفاده از تاکسی و اتوبوس به سمت خیابان پانزده بروید.

بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است؟

دسترسی به بازار بزرگ 15 خرداد به وسیله تاکسی

در صورتی که برای شما مهم است که بازار 15 خرداد تا چه ساعتی باز است و میخواهید سریعتر به این منطقه برسید ، می توانید از صادقیه و یا آزادی سوار تاکسی های خطی بشوید و با استفاده از این تاکسی های خطی به بازار بزرگ تهران بروید.

عمده فروشی آنلاین بازار 15 خرداد یکی از بهترین وب سایتهای عمده فروشی و بازارگاه الکترونیکی بازار 15 خرداد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *