مقالات

واردات لوازم آرایشی از ترکیه

واردات لوازم آرایشی از ترکیه

یکی از کالاهای پرطرفدار که تاجران و بازرگانان ایرانی از کشور ترکیه آنها را به داخل کشور وارد می‌کنند. برای واردات لوازم آرایشی باید شرایط و مراحل آن به درستی طی شود تا در هنگام ترخیص از گمرک دچار مشکل نشوید. آمارهای وارداتی در مورد کالاها موجود است که بسیار عجیب و غریب می باشند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد واردات لوازم آرایشی از ترکیه صحبت کنیم.

سالانه حجم زیادی از این لوازم وارد کشور می‌شوند که خریداران بسیاری هم دارد. برای این که به بهترین نحو این کار انجام شود بهتر است با شرکت های بازرگانی همکاری داشته باشید. با مراجعه به مجموعه بازاری کارت می توانید همه لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به صورت عمده خریداری کنید.

مشاهده کنید » عمده فروشی لوازم آرایشی بهداشتی

شرایط برای وارد کننده لوازم آرایشی از ترکیه

اگر قصد دارید که کالاهایی را وارد کشور کنید باید ابتدا مراحلی را بدون ایجاد مشکل پشت سر بگذارید. برای واردات لوازم آرایشی از ترکیه بهتر است مراحل هست که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. به آن ها توجه کنید و انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. اولین نکته این است که ابتدا باید بهترین فروشنده کالاهای لوازم آرایشی را پیدا کنید. هر یک از این فروشنده ها قیمت های مختلفی را به شما ارائه می دهند و کیفیت اجناس ارائه شده توسط آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. بنابراین باید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. در این زمینه کارشناسان بازاری کارت تخصص زیادی دارند؛ زیرا آنها فروشندگان را به خوبی می‌شناسند و بهترین آنها را به شما معرفی خواهند کرد.

در مرحله بعدی شما باید با فروشنده مذاکره و مشاوره‌هایی داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد کالاهای وارداتی مورد نظر خود به دست بیاورید. بعد از اینکه هر دو طرف رضایت خود را اعلام کردید بازاری کارت یک فاکتور برای کالای درخواستی شما صادر می کند که هر نوع اطلاعاتی مربوط به فرستنده و گیرنده در آن نوشته شده است. اطلاعات دیگری در مورد تعداد کالا، قیمت، نحوه ارسال و روش بسته بندی نیز در آن مشاهده خواهید کرد.

بعد از آن باید مجوزهای لازم برای واردات لوازم آرایشی از ترکیه را دریافت کنید. برای دریافت باید به سازمان های مشخص شده که در گمرک هستند مراجعه کنید. مجموعه ی بازار کارت با این سازمان ها آشنایی دارد و می توانید بدون هیچ دردسری آنها را دریافت کنید. در مرحله آخر نوبت به ترخیص کالا می‌رسد. ترخیص کالا جزء مهمترین مراحل است که باید مدارک لازم برای آن را داشته باشید.

هزینه واردات لوازم آرایشی

هزینه واردات لوازم آرایشی از کشور ترکیه متفاوت است. برخی از بسته‌ها هزینه و مدارک بیشتری نیاز دارند. بیشترین هزینه عمده واردات را هزینه های جانبی در بر می‌گیرد. این هزینه‌ها برای واسطه خرید، فروش محصول به ایران و غیره صرف می‌شوند. در این موارد شخص وارد کننده بر اساس بودجه خود، حد مجاز واردات، نیاز بازار و غیره می‌تواند هزینه را متقبل شود. همچنین خرید، کرایه حمل و نقل، خرید بلیط و غیره از دیگر هزینه‌هایی است که برای واردات لوازم آرایشی از ترکیه باید پرداخت شوند. هزینه بازرسی کیفیت نیز باید پرداخت شود که مهر تایید را دریافت کنید تا از مراحل بعدی ساده تر عبور کنید. بر اساس آخرین تحقیقات برای وارد کنندگان امکان تخفیف نیز وجود دارد. تاجران می‌توانند برای واردات لوازم آرایشی از ترکیه بدون مالیات نیز این کار را انجام دهند. همچنین هزینه انتقال لوازم آرایشی بر اساس حجم و برند به طور سالیانه تغییر می کند. هزینه انتقال و واردات لوازم آرایشی از ترکیه بین ۲۰ تا ۲۲ یورو می باشد.

قابل ذکر است که هزینه بازرسی نیز با توجه به حجم و تعداد مواد متغیر است و به طور قطع هزینه آن مشخص نیست. تا زمانی که محصولات شما تایید نشوند در انبارهای مخصوص از آنها نگهداری می کنند و وارد کننده موظف است پرداخت دموراژ انجام دهد.

امروزه با توجه به شرایط گردشگری و صنعتی که در کشورمان حاکم است هزینه واردات و صادرات افزایش یافته است و امروزه علاوه بر این که تاجران در این عرصه فعالیت دارند گردشگران نیز در کنار تفریح به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازند. افزایش تقاضای تاجران باعث می‌شود گردشگران با اهداف مشخص برای تامین مواد اولیه لوازم آرایشی فعالیت کنند. تعرفه و عوارض همواره موضوعی است که دولت آن را مشخص می‌کند و قسمت‌هایی از بار بیمه، محصولات و غیره را شامل می شود. تعرفه واردات لوازم آرایشی ثابت نیست و با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت است.

نکاتی برای وارد کننده لوازم آرایشی ازترکیه

در هنگام واردات لوازم آرایشی باید به یکسری نکات دقت کنید. لوازم آرایشی و بهداشتی باید مجوزهای لازم از طرف وزارت بهداشت را داشته باشند و زمانی که می خواهید از مرز و گمرک آن را عبور دهید باید مدارک لازم از طرف کارشناس را تهیه کنید. اگر کارشناسی که وسایل آرایشی شما را تست کرده نتواند این ترکیبات را به خوبی تشخیص دهد گمرک اجازه ورود محصولات شما را نخواهد داد. بنابراین وارد کردن یک برند آرایشی شناخته شده بسیار مناسب‌تر است. همچنین وسایل آرایشی که در گمرک قبول می‌کنند باید دارای برچسب اطلاعات مهم باشند. برای واردات لوازم آرایشی از ترکیه باید برچسب مشخصات از جمله تاریخ انقضا و محل کارخانه را چک کنید.

جعبه وسایل آرایشی نیز در میزان فروش بسیار موثر هستند. وسایل آرایشی که با مفهوم زیبایی طراحی شده اند اعتماد مشتریان را بهتر جلب می‌کنند. یکی دیگر از مهم‌ترین المان ها کیفیت وسایل آرایشی است که ضد آب بودن و حساسیت زا نبودن آن باعث برتری خواهد شد. برای واردات لوازم آرایشی از ترکیه حتما توجه داشته باشید که لوازم آرایشی بی کیفیت به بازار عرضه نکنید؛ زیرا خسارات زیادی شما را تهدید خواهد کرد.

مراجعه به بازاری کارت

تقاضای بالای مردم و همینطور مصداق واردات لوازم آرایشی از ترکیه باعث شده است تا مجموعه بازاری کارت فعالیت عظیمی در این عرصه انجام دهد. لوازم های آرایشی، بهداشتی، پوشاکی و غیره را در اختیار مشتریان قرار داده است و با مراجعه به این سایت می توانید با بسیاری از فروشگاه ها به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید و با آنها تماس بگیرید تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *