مقالات

نمایندگی h&m در تهران

خرید مستقیم پوشاک برند به صورت عمده از وارد کننده :

خرید پوشاک با کیفیت از نمایندگی h&m در تهران با قیمت های باور نکردنی ! همین حالا از وارد کننده در حجم مورد نظر پوشاک باکیفیت را از هر کجای ایران که هستید ، دریافت کنید . پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید ، قیمت‌ های سایر فروشگاه ها را ، با فروشگاه پوشاک بازاری کارت مقایسه کنید ، تا از حسن نیت ما اطمینان حاصل کنید . در صورت بروز ابهاماتی در حین خرید اینترنتی می توانید از مشاور فروش کمک بگیرید.

مطالعه کنید » فروش عمده H &M

نام اچ اند ام از کجا گرفته شده است؟

نام اچ اند ام H&M ، در حقیقت مخفف اسم افرادی به نام هنس و مائوریتز می باشد ، که برند اچ اند ام را در سال ۱۹۴۶ تاسیس کرد . مشاور فروش این برند ، ارلینگ پرسون بود با ایده تولید و فروش لباس‌ هایی با قیمت مناسب و ارزان ، این برند را افتتاح کرد . جالب است بدانید که در ابتدا این برند هنس داشت و فقط هم پوشاک زنانه تولید می‌ کرد . در واقع هنس در زبان سوئدی ، ضمیر مالکیت معادل hers انگلیسی می باشد . در سال ۱۹۶۸ میلادی ، بخش پوشاک مردانه این برند هم با همکاری برند مائوریتز برای اولین بار ، افتتاح شد و برند اچ اند ام به صورت رسمی شکل گرفت.  برای خرید مستقیم از نمایندگی h&m در تهران / بازاری کارت / می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارشات خود را در همین سایت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن ، محصولات مورد نظرتان را در هر کجای ایران که هستید ،تحویل بگیرید .

تولید پوشاک مردانه توسط H&M :

جالب است بدانید که خط تولید لباس های مردانه ی برند اچ اند ام ، در ابتدای کار خود ، به تولید پوشاک ماهیگیری و شکاری می‌ پرداخته است . دلیل این کار هم این است که شکار کردن و ماهیگیری رفتن ، به نوعی تخصص و علاقه ی اصلی مائوریتز ویدفورس بود . مائوریتز در چاقع یک هنرمند دورگه آمریکایی و سوئدی بود که در زمینه ی کشیدن نقاشی ، از طبیعت نیز مهارت بسیار زیادی داشت و مناظر پارک‌ ها و اماکن مهم و ملی آمریکا را به تصویر می‌ کشیده است . برای خرید مستقیم از نمایندگی h&m در تهران / بازاری کارت / می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارشات خود را در همین سایت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن ، محصولات مورد نظرتان را در هر کجای ایران که هستید ،تحویل بگیرید .

نمایندگی h&m در تهران  :

جالب است بدانید که این برند پس از زارا ، بزرگترین تولید کننده پوشاک می باشد . در حقیقت پوشاک او اند ام ، تولید کشور سوئد هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند . این کمپانی توانسته است از سال ۲۰۱۹ به بعد در حدود ۷۵ کشور دنیا ، چیزی در حدود ۵ هزار نمایندگی داشته باشد . بازاری کارت یکی از همین نمایندگی های معتبر می باشد . شما می توانید بدون اینکه با قیمت بالاتری از دلالان و واسطه‌ ها پوشاک این برند را دریافت کنید ، به صورت مستقیم از تولید کننده ها محصولات این برند را تهیه کنید . تمامی لباس‌ های جدید در مدل های زمستانه و بهاره و پاییزی برای مردان زنان و بچه ها را می توانید از هر کجای ایران که هستید ، در حجم درخواستی سفارش دهید .

تاریخچه : در سال ۱۹۴۷ این برند ، کار خود را شروع کرد و ابتدا نام تجاری این برند به جای اچ اند ام ، هنس بوده است . این برند  از همفکری ۱۰۰ تا از بهترین دیزاینر های جهان ، در یک مجموعه استفاده می کند تا بتواند کالکشن های بسیار جذابی را به فروش برساند . جالب است بدانید که این تولیدی کار خود را با کشور چین به اتمام رسانده است ، زیرا سیاست های کارگری چین کارگران را مجبور به کار اجباری می کردند . در حال حاضر این برند ، محصولات و پوشاک فست فشن تولید می کند و یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده پوشاک در جهان است . قیمت های مناسب پوشاک این تولید کننده جهانی ، باعث شده است تا این برند در ایران هم طرفداران زیادی داشته باشد . برای خرید مستقیم از نمایندگی h&m در تهران / بازاری کارت / می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارشات خود را در همین سایت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن ، محصولات مورد نظرتان را در هر کجای ایران که هستید ،تحویل بگیرید .

به جای عمده فروش ، مستقیم به وارد کننده وصل شوید  :

بسیاری از خرده فروشان پوشاک برند اچ اند ام  ، از عمده فروشان و واسطه ها پوشاک مورد نظر خود را تامین می‌ کنند . شما می‌ توانید باید راه‌ های مختلف را آزمایش کنید ، بهترین راه خرید مستقیم از وارد کننده است . شما می توانید با خرید از وارد کننده پوشاک برند را با سلیقه خودتان انتخاب کنید ، شاید در ابتدا این کار را برایتان سخت به نظر برسد ! ولی شما می توانید محصول نهایی را با قیمت کمتری ارائه دهید و سود بیشتری داشته باشید . شما می توانید مشتریان وفادار بیشتری را به فروشگاه خرده فروشی پوشاک برند خود جذب کنید  . خرید آنلاین ممکن است مشکلات زیادی را در پی داشته باشد ، مثلاً ممکن است شما پوشاکی با کیفیت بسیار بالا انتخاب کرده باشید که با دیدن تنخور ها از کاتالوگ انتخاب کرده و سفارش داده باشید ، ولی در نهایت پوشاکی که به دستتان می رسد ، بی ارزش باشد . برای اینکه اعتماد کردن به این فروشندگان کار راحتی نیست و شما نمی توانید که میزان صداقت آن ها را بسنجید ، پیشنهاد می ‌کنیم که حتماً از فروشگاه های معتبری مثل بازاری کارت خرید پوشاک را انجام دهید . برای خرید از نمایندگی h&m در تهران می توانید در همین سایت سفارشات خود را ثبت کنید تا از بازاری کارت که مرکز فروش پوشاک برند h&m می باشد ، خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *