مقالات

فروش عمده بدلیجات شوپینگ

فروش عمده بدلیجات ژوپینگ

حتما تا الان نام برند شوپینگ را شنیده و بدلیجات آن را دیده‌اید. برای شهرت، یک برند علاوه بر تبلیغات و قیمت مناسب باید دارای کیفیت ساخت بالا و طراحی‌های متنوع باشد. به طور کلی برندهای زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند؛ اما به دلیل برخی از مشکلات اقتصادی، واردات آن‌ها به کشور مغرور نیست؛ بنابراین بدلیجات و اجناس کپی شده از روی این بدلیجات‌ها در داخل کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند که بر خلاف نمونه اصلی کیفیت بسیار زیادی ندارند. یکی از این بدلیجات، بدلیجات ژوپینگ است که در این مقاله می‌خواهیم در مورد فروش عمده بدلیجات شوپینگ در بازاری کارت صحبت کنیم و نمونه اصلی را از نمونه فیک تشخیص دهیم.

مشاهده کنید» فروش عمده بدلیجات برند

برند شوپینگ

شوپینگ از برندهای معروف جواهرات و زیورآلات است. انواع بدلی از جمله انگشتر، گوشواره، آویز، دستبند، گردنبند، النگو، پابند و غیره را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. جنس این محصولات از فلز مس با روکش طلا یا رادیوم است. همینطور در برخی از آنها از نگین های با کیفیت بالا از جمله کریستال های سواروسکی استفاده شده است که دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت آنها بسیار مناسب است. این محصولات در تمام دنیا محبوب هستند و طرفداران بسیاری را به خود علاقه مند کرده‌ است. این برند در دنیای تجارت، مد و زیورآلات فعالیت حرفه ای خود را تا به امروز ادامه داده است. شما برای خرید هر یک از محصولات آن می توانید بازاری کارت که مرکز فروش عمده بدلیجات شوپینگ است مراجعه فرمایید و آنها را خریداری کنید.

جنس بدلیجات شوپینگ

اگر بخواهیم در مورد جنس بدلیجات بیشتر صحبت کنیم بهتر است بگوییم که جنس آنها معمولاً از فلز مس است. یک لایه روکش رادیوم با آب طلای ۲۴ و ۱۸ عیار روی آن کشیده شده است. رنگ این زیورآلات با زیورآلات دیگر کمی متفاوت می باشد. برای مثال در بدلیجات طلایی رنگ ژوپینگ رنگ طلایی کمی متمایل به رنگ رزگلد است.

تشخیص اصالت بدلیجات شوپینگ

زمانی که به مرکز فروش عمده بدلیجات شوپینگ مراجعه می کنید نمونه تقلبی و نمونه اصلی در اختیار شما قرار می گیرد. اول از همه بهتر است بگوییم که برای خرید آن ها بهتر است به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بهترین کیفیت را خریداری نمایید. به دلیل رقابت و علاقه بسیاری از مشتریان به خرید زیورآلات شوپینگ جنس های تقلبی زیادی از روی این برند الگوبرداری کرده‌اند که کیفیت، زیبایی و درخشش نمونه اصلی را ندارند. اگر با آب در تماس باشند پس از مدتی استفاده رنگشان از بین میرود.

مشاهده کنید » واردکننده بدلیجات در تهران

یکی از روش های شناخت زیورآلات اصلی این است که رنگ آنها نسبت به دیگر محصولات متمایز است. رنگ طلایی آنها به رزگلد نزدیک می باشد. برای تشخیص، به لوگوی حک شده در پشت اکسسوری یا محصول دقت کنید. نام شوپینگ بر روی بسته بندی نوشته می‌شود؛ اما در نمونه اصلی نام بر روی قفل محصول نوشته شده است که با دیدن آن متوجه خواهید شد محصول شما اصل است.

قیمت و فروش عمده بدلیجات شوپینگ

بدلیجات شوپینگ دارای قیمت متغیری هستند. با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل و گمرک باید هزینه‌های بیشتری تقبل کنید. البته قابل ذکر است که قیمت خیلی پایین دلیل بر تقلبی بودن بدلیجات نیست. یک راه دیگر شما برای اطلاع از قیمت بدلیجات شوپینگ این است که می توانید به بازاری کارت که مرکز فروش عمده بدلیجات شوپینگ است مراجعه فرمایید. تمامی بدلیجات را با طرح ها و مدل های گوناگون مشاهده و از قیمت آنها مطلع شوید. می توانید آنها را به صورت آنلاین به راحتی سفارش دهید.

مشاهده کنید » نمایندگی بدلیجات ژوپینگ در تهران

خرید از مرکز فروش عمده بدلیجات شوپینگ

فروشگاه اینترنتی بازاری کارت ارائه دهنده زیورآلات شوپینگ در کشور است که شما می توانید انواع زیورآلات از جمله انگشتر، دستبند، گردنبند، پابند و غیره را سفارش دهید. همچنین برای مشاهده انواع مدل های آن ها می توانید به قسمت محصولات مراجعه کرده و آنها با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *