مقالات

عمده فروشی لباس شهرکرد

عمده فروشی لباس شهرکرد

یکی از مناسب ترین شهر ها برای عمده فروشی لباس شهرکرد است !

شهرکرد در استان چهارمحال بختیاری در کمتر از ۱۰۰ کیلومتری از اصفهان قرار دارد . برای تهیه جنس از عمده فروشی لباس شهرکرد میتوانید به بازار  بزرک شهر کرد مراجعه کنید که یکی از مراکز اصلی خرید پوشاک و همچنین قطب تجاری و هسته ی اقتصادی این شهر است بروید و یا اگر کمی در اینترنت هشتگ کانال لباس شهرکرد را جست و جو کنید میبینید که انواع و اقسام لباس های زنانه و بچگانه و مردانه با تنوع جنس و رنگ و سایز و همچنین انواع لباس های زیر و لباس خواب و راحتی و لباس های استوک  و دست دوم و کیلویی  و لباس های برند و ترک خواهید یافت ولی نمیتوان به میزان صداقت و کیفیت و جنس ذکر شده توسط فروشندگان غیر حضوری اطمینان کرد  ، پس اگر قصد خرید آنلاین و غیر حضوری را دارید ، با توجه به بالا رفتن میزان جرائم سایبری و کلاهبرداری ها بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید  آنلاین  مثل فروشگاه بازاری کارت خرید کنید .

 

 

 

 

 

 

تفاوت عمده فروشی و خرده فروشی در چیست؟

برای درک صحیح این پاسخ باید تعریف عمده فروشی را بدانیم ، به خرید پوشاک( یا هر محصول دیگر) در مقیاس نسبتاً بزرگ عمدتا از تولید کنند یا وارد کنند و فروش آنها به مشتریان ( خرده فروشان) با قیمت مناسب ، عمده فروشی میگویند .

از نگاه اقتصادی تفاوت اصلی عمده فروشی لباس شهرکرد و خرده فروشی های شهر کرد  در حجم معاملات آنهاست ، که انبوه خرید میکنند ( در حجمی بزرگ) و طپس به بخش های ریز تر و خرده فروشان میفروشند .در نهایت سود اصلی نصیب عمده فروش میشود البته هزینه انبارداری و حمل و نقل نیز معمولا بر عهده عمده فروش ها میباشد ،همچنین عمده فروش معمولا باید ریسک دزدیده شدن و آسیب جنس هنگام انبارداری و حمل و نقل را به جان خود بخرد .

درجدول زیر به طور خلاصه مقایسه ای بین عمده فروش و خرده فروش انجام شده است.

پارامتر مقایسه شده خرده فروش عمده فروش
نیاز به تبلیغات زیاد دارد ندارد
سرمایه مورد نیاز سرمایه اندک سرمایه انبوه
توانایی و هنر فروش دارد ندارد
حجم معامله پایین بالا
رقابت برای فروش بالا پایین
ایجاد لینک بین مشتری  و عمده فروش خرده فروش و تولید کننده
قیمت فروش نسبتا بالا نسبتا پایین

 

 

 

چرا به جای عمده فروشی لباس شهرکرد از بازاری کارت خرید کنیم؟

اگر شما ام به فکر راه انداختن کسب و کار در حوزه پوشاک و خرده فروشی و مغازه داری در این زمینه هستید باید بدانید که سالهاست که عمده فروش ها با فعالیت به عنوان افراد واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده پل زده اند و باعث افزایش قیمت تمام شده برای مشتری نهایی و مصرف کننده میشوند اگر همین حالا کانال لباس شهرکرد را در اینترنت جست و جو کنید ، تعداد زیادی دلال و واسطه خواهید یافت که ۲ تا ۳ برابر گران تر از تولید کننده در حال فروش پوشاک هستند ،زیرا خاصیت این شغل طوری است که در مقیاس حجمی بالا و قیمت پایین خرید و همان جنس را با سود بالا و قیمت بالا به خرده فروشان میفروشد.

چرا باید واسطه هارا حذف کنیم و مستقیم خرید کنیم؟

تولید کنندگان و خرده فروشان نیز سالهاست بر این باورند که واسطه ها تنها راه بین این دو گروه هستند تا جنس در نهایت به دست مشتری برسد.  ولی با ظهور فروشگاه هایی همچون بازاری کارت میتوان عمده فروشان را دور زد و پلی مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده و مشتری و خرده فروش زد و پوشاک و سایر کالا ها را مستقیماً به دست مصرف کننده واقعی رساند و سودی که عمده فروش دریافت میکرد را بین تولید کننده و خرده فروش تقسیم کرد که درنهایت همه این کارا ها باعث کم تر شدن قیمت نهایی پوشاک است که به نفع مصرف کننده است .

 

برای حرفه ای شدن تر در مشاغل پوشاک از اطلاعات موجود در سایت بازاری کارت کمک بگیرید.

درست است که این حرفه نیاز به تخصص دانشگاهی و تحصیلات مرتبط ندارد ولی ریزه کاری هایی در این شغل وجود دارد که باید به آنها توجه کرد ، برای مثال در نظر گرفتن تغییر فصل ها برای خرید و ناقصی سایز ها ، سایز هایی ک بیشتر خریداری میشوند و …  در واقع شما باید کلیه محصولاتی که عرضه میکنید را کاملا بشناسید ، برای حرفه ای شدن در این کار نیاز است چیزی بیش از سایز و جنس را بشناسید درواقع دانستن کلیه جزییات کاری که میفروشید به شما کمک خواهد کرد که سود قابل توجهی در کسب وکار خود رقم بزنید .  خوشبختانه امروزه فضای مجازی و اینترنت کمک  بسیار شایانی در گردآوری اطلاعات مرتبط به همه ما کرده است و با خرید از فروشگاه معتبر بازاری کارت ، میتوانید اطلاعات کامل محصول مورد نظر خود را با جزئیات کامل بخوانید  و مقایسه کنید و سپس با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت کنید .

 

مطالعه کنید » لباس عمده پانزده خرداد

 

بازاریابی از طریق سایت بازاری کارت

بازاریابی در این شغل های مربوط به پوشاک (خرده فروشی و یا فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ پوشاک) امری به جا و ضروری به شمار میرود ،شما باید همواره مخاطبان اجناس خود را بشناسید  و بدانید مخاطب هرکدام از اجناس شما در چه رده سنی قرار میگیرد ، این اطلاعات به شما کمک میکند که بدانید برای فروش کدام دسته از پوشاک خود نیاز به تبلیغات و فروش اینترنتی دارید و برای کدام دسته فروش حضوری بیشتر سود آوری دارد. اینگونه تبلیغات شما نیز هدفمند میشود.برای مشاوره و فروش و خرید محصولتان با واحد پشتیبانی بازاری کارت در ارتباط باشید.

 

بازاری کارت چگونه محصولات کانال لباس شهرکرد و عمده فروشی انواع لباس های شهرکرد را چگونه تامین میکند؟

به خاطر قدرت اینترنت در ایجاد بر قراری  ارتباط کاملا مستقیم بین مشتری و تولید کننده ،سایت معتبر فروشگاه آنلاین ب با ارائه خدماتی مثل تحویل فوری ، پشتیبانی شبانه روزی و قابلیت سفارش در حجم بالا از خانه ، به یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین آنلاین شاپ هایی برای تهیه لباس عمده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *