بازار بزرگ تهران

نقره فروشی پانزده خرداد

در جست و جوی زیورآلات نقره هستید؟ ما آدرس بزرگترین و بهترین فروشگاه های زیورآلات نقره از جمله نقره فروشی پانزده خرداد که فروش آن ها به صورت تکی و عمده به صورت عمده فروشی بدلیجات امکان پذیر است را به شما معرفی می کنیم.

از جمله زیورآلات محبوب دنیا که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده می باشد ، زیورآلات ساخته شده از جنس نقره است.

باید توجه داشته باشید که امروزه با توجه به کیفیت بالا و درخشندگی بیشتری که تولید کنندگان توانسته اند در ساخت زیورآلات نقره به وجود بیاورند و از عیارهای بسیار بالایی در آن ها استفاده کنند ، استقبال مردم نیز از این محصولات بیشتر شده است.

علاوه بر نقره جات ، زیورآلات نقره مردانه و زنانه مانند دستبند استیل ، کلیپس موی سر نقره ، زنجیر نقره ، سنجاق سینه ، تاج عروس و … را می توان از این مکان ها تهیه کرد.

سرویس نقره عروس ، حلقه ست نامزدی ، دستبند نقره زنانه ، انگشترهای نقره و دیگر نقره جات ، جایگزین مناسبی برای طلا بوده و همچنین نقره جات از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.

پس اگر شما مشتریان عزیز به دنبال خرید زیورآلات نقره مانند انگشتر نقره ، دستبند نقره و … برای خود و یا به عنوان هدیه به دوستان و عزیزانتان هستید ، فروشگاه های نقره فروشی پانزده خرداد بهترین گزینه برای شما هستند.

 

مصارف و کاربرد نقره

زیورآلات نقره بسیار گران بها هستند و در سال های  اخیر در صنایع الکترونیکی ، ساخت جواهرات ، لوازم تزئینی ، سکه ، عکاسی و تولید ظروف و لوازم غذا خوری بیشترین مصرف را داشته اند.

استفاده در دوربین ، ساخت آینه ، بعضی از سازهای موسیقی و ایفای نقش کاتالیزور در فرایندهای شیمیایی و همچنین دندان ‌پزشکی از دیگرکاربرد های نقره می باشد.

 

نقره جات شامل انگشتر و حلقه ها

در جهان زیورآلات نقره را چند کشور خاص مانند اتریش ، ایتالیا ، ترکیه ، تایلند و ایران تولید می کنند.

کیفیت ساخت بعضی از جواهرات نقره ایرانی از جواهرات ایتالیا و ترکیه بسیار بهتر می باشد ولی قیمت آن ها کم تر از نمونه ایتالیایی و ترکی است.

در فروشگاه های پانزده خرداد که آدرس آن ها در بازاری کارت ارائه می شود می توانید تنوعی کامل از زیباترین انگشترهای نقره مردانه و زنانه را به راحتی مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید.

انگشتر نقره خواص بسیار زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به ترمیم پوست ، ضد عفونی کنندگی و همچنین بهبودی و شکل گیری کامل استخوان اشاره کرد.

فروشگاه های موجود در بازاری کارت انواع انگشتر فیروزه ، عقیق ، زبرجد ، زمرد ، یاقوت ، حدید ، شرف الشمس و دیگر سنگ های قیمتی را به صورت عمده با کیفیت ساخت بالا و قیمتی باورنکردنی ارائه می دهند.

 

مزایای استفاده از انگشتر نقره

پوشیدن انگشتر نقره بر روی انگشت چهارم دست چپ یا دست راست باعث از بین رفتن انرژی اضافی در گردش خون شده و فشار خون شما را پایین می آورد.

همچنین توجه داشته باشید استفاده کردن از حلقه نقره باعث نرمال ‌شدن عملکرد دستگاه گوارش شما می‌شود.

همچنین برای تقویت قلب ، توصیه می شود همیشه از یک حلقه‌ نقره برای انگشت کوچک دست چپ خود استفاده کنید.

 

دستبند نقره در نقره فروشی پانزده خرداد

از زمان های قدیم دستبند ها از اصلی‌ترین زیورآلات خانم ‌ها به حساب می آمدند ، اما امروزه استفاده از دستبند حتی در میان آقایان نیز بسیار رایج است و باعث زیبایی تمامی دست‌های زنانه و مردانه شده است.

دستبندها در انواع مدل‌ها و با جنس‌های مختلفی مانند نقره ، طلا ، چوب ، سنگ و غیره تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

این تزیینات ، زیبایی و جلوه بی نظیری به دستانتان می ‌دهند.

 

نقره جات شامل گردنبند نقره

امروزه استفاده از گردنبند تنها مختص به خانم ها نمی باشد و آقایان نیز ممکن است برحسب تمایل خود به فکر استفاده و خرید یک گردنبند نقره برای خود باشند.

با وجود تعداد بسیار زیادی از گردنبند های نقره در بازار داخلی کشورمان ایران ، بد نیست برای خرید این زیورآلات برای خودتان و یا به عنوان هدیه برای عزیزان و دوستانتان به نقره فروشی پانزده خرداد مراجعه کنید.

انواع گردنبند نقره

  • گردنبند یقه‌ای یا کوتاه

در این مدل گردنبند ، باید توجه کنید که ارتفاع آن بیشتر از ۲۰ سانت است. همچنین اگر یقه‌ی لباس شما خیلی بسته باشد ، طول گردنبند باید بالای ۲۵ سانتی متر باشد یا همین طور اگر یقه‌ی لباس شما باز است ، گردنبند نقره کوتاه را انتخاب کنید.

 

  • گردنبند نقره بلند

طول گردنبندهای بلند معمولا ۴۵ تا ۵۰ سانتی متر است و تا روی استخوان ترقوه امتداد پیدا خواهند کرد. همچنین در نظر بگیرید که این مدل از نقره جات بیشتر رو مانتویی می باشند.

 

خواص درمانی گردنبند نقره برای زنان

  • بیماری‌های زنانه را برطرف می‌کند
  • استرس و افسردگی را کم می کند
  • استفاده از گردنبند نقره باعث لاغری می‌شود
  • نقره باعث تقویت حافظه می‌شود
  • جریان خون را بهبود می ‌بخشد
  • باعث تنظیم فشار خون می شود
  • چون گردنبند نقره شما تا حدی به دهان نزدیک است ، باعث رفع بوی بد دهان شما خواهد شد

 

پابند نقره

پابند های نقره موجود در نقره فروشی پانزده خرداد ، زنجیری از جنس نقره می ‌باشند که به واسطه‌ی قفلی که برای آن تعبیه شده است ، به دور مچ پا بسته می‌شوند.

پابند نقره در بین خانم های جوان بسیار محبوب است و به دلیل حالت گرد و انعطاف پذیری که دارد به دور مچ پا پیچیده می شود و باعث جذابیت بیشتری در بین خانم ها می شود.

 

مزایای استفاده از پابند نقره

  • به دلیل تنظیم جریان خون ، در حین استفاده از این محصول اثری از درد ، ورم ، خار پاشنه و… در پاها مشاهده نخواهید کرد.
  • نقره معمولا خاصیت ضد باکتری دارد و وقتی از پابند استفاده می‌کنید ، باکتری‌های مضر جذب پا نمی شوند.
  • هنگام استفاده از پابند نقره ، درد و ضعف پاهای شما به طور کلی از بین می رود و همچنین پابند نقره دمای کل بدن شما را یکسان می کند.
  • باید به این نکته توجه کنید که پابند نقره برای دستگاه تولید مثل زنان هم بسیار گزینه ایده آلی است زیرا اگر از پابند نقره استفاده کنید ، دیگر شاهد بیماری ‌های مربوط به زنان نخواهید بود.
  • در نقره یکسری یون ‌ها وجود دارد که وقتی شما از آن استفاده می کنید ، این یون‌ها وارد بدن می‌شوند و سیستم ایمنی قوی خواهد شد.

 

بازاری کارت مجموعه ای است که با ارائه انواع آدرس فروشگاه ها و عمده فروشی ها از جمله نقره فروشی پانزده خرداد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون دغدغه و صرف هزینه اضافی فروشگاه مناسب لباس خود را پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *