مقالات

عمده فروشی پوشاک اراک

عمده فروشی پوشاک اراک

با مهم ترین مراکز خرید در اراک آشنا شوید  

شهر اراک بزرگترین شهر مرکزی ایران است که طبق آمار چاردهمین شهر پرجمعیت ایران است . قدمت این شهر چندان کهن نیست و حدود ۲۰۰ سال است که توسط فردی به نام یوسف خان گرجی اسماد شده است و اسم اول آن سلطان آباد بوده است . این شهر یکی از مهم ترین شهر های صنعتی ایران به شمار می رود ، با اینکه اراک را در دوره حکومت قاجاریان احداث کردند ولی وجود آثار تاریخی زیاد و پر جاذبه این شهر را به یکی از مقاصد مهم گردشگری در مرکز کشور تبدیل کرده ، اگر به فکر سفر به اراک هستید از مراکز خرید و بازار های این شهر دیدن کنید . برای اطلاع از ارزان ترین مراکز عمده فروشی پوشاک اراک و  همچنین انواع تولیدی پوشاک اراک می توانید از عمده فروشی آنلاین بازاری کارت کمک بگیرید.

  • مجتمع تجاری آسمان

این مرکز خرید یکی از لوکس ترین مراکز خرید اراک است که انواع پوشاک ، لوازم آرایش ، عطر ، کفش ، کیف و لوازم خانگی را می توانید تهیه کنید .

  • مرکز خرید پاسارگاد

این پاساژ از مراکز خرید مورد علاقه بانوان است زیرا میتوان این مرکز خرید را به عنوان اصلی ترین بورس پوشاک زنانه در اراک معرفی کرد

  • پاساژ اسلامی اراک

این مرکز خرید جزو قدیمی ترین مراکز خرید است که دوطبقه است و در کنار مراکز عمده فروشی پوشاک اراک ، فروش لوازم ورزشی نیز رونق دارد .

مطالعه کنید » عمده فروشی پوشاک دزفول

 

چرا اخیراً شغل عمده فروشی پوشاک اراک طرفداران زیادی پیدا کرده است ؟

پس از همه گیری بیماری کرونا و تعطیل شدن مشاغل گوناگون شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با خود به فکر فرو روید که چه نوع اشتغالی میتواند درآمد نسبتا بالایی داشته باشد و در عین حال نیاز به تخصص و تحصیلات آنچنانی نداشته باشد، لازم است بدانید طبق نظر سنجی ها و آمار گیری هایی که طی سال های اخیردر ایران انجام شده است ،شغل خرده فروشی  پوشاک  مخصوصا پوشاک زنانه ، رتبه اول از نظر میزان بالای درآمد را دارد. امروزه رقابتی که به خاطر سود بالا در کار فروش انواع پوشاک ایجاد شده است ،باعث شده که تولیدی پوشاک اراک در چنین جو و محیطی ، محکم بماند زیرا انواع لباس های زنانه و مردانه و بچگانه  را با استاندارد های بالا تولید می کند که مشتریان دائمی خود را دارند .

مطالعه کنید » پخش عمده پوشاک بنگلادشی تهران

چاره حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدی پوشاک اراک سایت بازاری کارت است !

تولید کنندگان و خرده فروشان نیز سالهاست بر این باورند که واسطه ها تنها راه بین این دو گروه هستند تا جنس در نهایت به دست مشتری برسد. ولی با ظهور فروشگاه هایی همچون بازاری کارت میتوان عمده فروشان را دور زد و پلی مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده و مشتری و خرده فروش زد و پوشاک و سایر کالا ها را مستقیماً به دست مصرف کننده واقعی رساند و سودی که عمده فروش دریافت میکرد را بین تولید کننده و خرده فروش تقسیم کرد که درنهایت همه این کارا ها باعث کم تر شدن قیمت نهایی پوشاک است که به نفع مصرف کننده نهایی است. در هنگام خرید غیر حضوری باید مراقب کلاهبرداران سودجو باشید ، اگر همین حالا عبارات عمده فروشی پوشاک اراک و تولیدی پوشاک اراک را در موتور های جست و جوی اینترنت سرچ کنید ، تعداد زیادی آگهی خواهید دید ، سودجویان این اقلام بی کیفیت و فیک را با اختلاف قیمت زیادی به مراکز شهر های دیگری مثل تهران و تبریز و اصفهان و … به صورت غیر حضوری می فرستند در صورتی که در آگهی های خود در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرام عکس هایی از اجناس با کیفیت به شما نشان می دهند .

عمده فروشی پوشاک سقز

 

مطالعه کنید » لباس عمده پانزده خرداد

 

با رعایت این نکات در شغل خرده فروشی پوشاک بهترین شوید .

بازاریابی در این شغل  امری به جا و ضروری به شمار می رود ،شما باید همواره مخاطبان اجناس خود را بشناسید  و بدانید مخاطب هرکدام از اجناس شما در چه رده سنی قرار می گیرد ، این اطلاعات به شما کمک میکند که بدانید برای فروش کدام دسته از پوشاک خود نیاز به تبلیغات و فروش اینترنتی دارید و برای کدام دسته فروش حضوری بیشتر سود آوری دارد. اینگونه تبلیغات شما نیز هدفمند می شود . برای دسترسی به عمده فروشی پوشاک اراک با مشاوران سایت بازاری کارت در ارتباط باشید . بعد از قطعی شدن تصمیم گیری و وارد شدن به شغل خرده فروشی پوشاک باید بدانید که از تولیدی های پوشاک خرید کنید و نه از واسطه ها و دلال ها و بازارهای واسطه  ، زیرا شما باید بهترین لباس هارا با مناسب ترین قیمت ها بخرید تا مشتریان جذب شما شوند ، پس با حذف واسطه ها سود خود را بالا ببرید در عین حال که قیمت تمام شده برای مشتری حد معقول و مناسبی باشد. درمیان تولیدی پوشاک اراک ، باید به جنس پارچه های بکار رفته در پوشاک توجه کنید و پس از کمی پژوهش خواهید فهمید که برخی تولیدی ها برلی ارزان تر شدن قیمت نهایی ، از پارچه ها و متریال بی کیفیت استفاده می کنند . دقت کنید که همیشه قبل از خرید از چندین تولیدی قیمت بگیرید و مقایسه دقیق بین کار ها انجام دهید ، تمام فروش و خرید های خود را یادداشت کنید تا بتوانید قیمت های قبلی و جدید را مقایسه کنید ، از استراتژی های مختلف فروش استفاده کنید تا به درصد سود مناسبی برسید .

چند نکته که باعث میشود درآمدتان  رشد چشمگیری داشته باشد !

  • استفاده از بسته بندی های مناسب ( انواع پلاستیکی و سلفونی )
  • استفاده از عکس های ژورنالی برای تصویر سازی بهتر برای مشتری
  • رعایت استراتژی مهمِ سود پایین ، فروش بیشتر
  • استفاده از رگال های مناسب در مغازه با توجه به مساحت مغازه
  • فراهم کردن طیف وسیعی از اجناس با کیفیت قابل قبول
  • دکور و تمیزی مغازه
  • نحوه چینش و عرضه لباس در مغازه
  • استفاده از رگال های مناسب در مغازه با توجه به مساحت مغازه

کلام آخر

شما با سفر به شهر اراک  و خرید از فروشگاه های عمده فروشی پوشاک اراک می توانید در شهر خود خرده فروشی را بگردانید ولی ایا قادر هستید برای خرید از پخش عمده لباس به طور مکرر به این شهر سفر کنید؟ اگر به فکر سفارش از کانال های شبکه های مجازی هستید باید بدانید که نمیتوان به میزان صداقت و کیفیت و جنس ذکر شده توسط فروشندگان غیر حضوری اطمینان کرد ،  پس اگر قصد خرید آنلاین و غیر حضوری را دارید ، با توجه به بالا رفتن میزان جرائم سایبری و کلاهبرداری ها بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید  آنلاین  مثل عمده فروشی آنلاین بازاری کارت خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *