مقالات

عمده فروشی لباس حریر و شومیز حریر مجلسی

فروش عمده لباس حریر

عمده فروشی آنلاین بازاری کارت با معرفی بهترین عمده فروشی لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر مجلسی  به شما عزیزان کمک میکند تا با خیالی آسوده و راحت اجناس مورد نظر خود را سفارش دهید، این سایت آنلاین سعی دارد با معرفی معتبرترین سایت های فروش عمده لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر مجلسی با بهترین نوع جنس و بهترین کیفیت وهمچنین مناسب ترین قیمت به سود شما عزیزان کار کند و نشانی عمده فروشان با اجناس بسیار با کیفیت را در اختیار شما مغازداران عزیز که برای کیفیت کار خود ارزش قائل هستید قرار دهد.

 

عمده فروشی لباس حریر بازاری کارت

پارچه حریر از نوعی ابریشم بسیار نازک است که از الیاف های طبیعی گرفته و تهیه شده است، این پارچه بسیار نازک و سبک است، و البته این پارچه بسیار مناسب برای فصل تابستان میباشد، به دلیل اینکه این پارچه در تمام نقاط دنیا تولید میشود نام های گوناگونی دارد، ازجمله(ممل، موسلین) پارچه حریر انواع و اقسام مختلفی دارد، به عنوان مثال حریر ساتن، حریرکرپ، حریر ژاکارد، حریر کریشه و…. شما عزیزان با وارد شدن در سایت عمده فروشی آنلاین بازاری کارت  که  یکی از بزرگ ترین سایت های معرفی عمده فروشی لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر مجلسی است میتوانید تمامی شومیز ها و لباس های حریر مورد نظرتان را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از عمده فروش انتخابی خود خریداری کنید و از کیفیت خوب اجناس خود مطمئن باشید.

 

 

 

عمده فروشی آنلاین به چه معنا می باشد ؟

تعریف عمده فروشی به اصطلاح و ساده گویی  این است که  در  میان تولید کننده و خریدار واسطه ها از بین بروند و خریداران بتوانند با قیمت پایین تر و مناسب تر جنس های مورد نظر خود را سفارش بدهند، با پیشرفت تکنولوژی  و توسعه در تمامی کشورها، نیاز انسان ها نیز متفاوت تر شده است،عمده فروشی بازاری کارت این امکان را به شما میدهد تا با چند کلیک ساده به تمامی عمده فروش ها در محل های مختلف دست پیدا کنید  و بتوانید با خیال راحت با فروشندگان در ارتباط باشید.

لباس حریر

 

انواع پارچه های حریر

در این قسمت قصد داریم انواع پارچه های حریر را به اختصار به شما عزیزان توضیح دهیم که به شرح زیر می باشد :

پارچه حریر ساتن

پارچه حریر ساتن را معمولا برای دوخت لباس مجلسی استفاده میکنند و به علت براق بودن این پارچه محبوبیت آن بسیار زیاد است، جنس لختی که حریر ساتن دارد مناسب برای دوخت پیراهن مجلسی و دامن های کلوش است. و گاهی در داخل پارچه ساتن هایی کار شده است ولی جنس کل پارچه از ساتن نیست. اگر به دنبال انواع پارچه های حریر با کیفیت بالا هستید با وارد شدن در سایت عمده فروشی آنلاین بازاری کارت که یکی از معتبرترین معرفی کنندگان عمده فروشی لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر است،میتوانید با سرعت زیاد و بسیار راحت با انتخاب عمده فروشی مورد نظر خود، جنس با کیفیت را برای مغازه و کسب و کار خود خریداری کنید.

  مطالعه کنید » فروش عمده پوشاک راحتی

 

پارچه حریر کرپ

حریر کرپ یکی از معروف ترین نوع حریر است، زبری، سبکی، شفافیت از ویژگی های این پارچه است، تقریبا رنگ ماتی دارد و این پارچه مناسب برای دوخت لباس های مجلسی و همچنین شومیز مناسب می باشد، و همینطور این نوع پارچه برای پیراهن های بلند ماکسی و پیراهن های زنانه نیز استفاده میشود.

 

پارچه حریر ژاکارد

این نوع حریر از مدل های جدید حریر به حساب می آید، ضخامت این نوع  حریر از سایر بیشتر است و زمینه آن به صورت شفاف و شیشه ای می باشد، و نیز روی آن طرح های پارچه است، این طرح های روی پارچه چاپ نیست در واقع این طرح ها در هنگام بافت پارچه ایجاد شده است،  از این پارچه برای دوخت مانتو استفاده میشود و به دلیل اینکه لخت نیست و ریزش ندارد برای دوخت پیراهن یا دامن مناسب نیست.

 

پارچه حریر کریشه

جنس این حریر بسیار نرم است، به صورتی که میتوان گفت از حریر کرپ نیز نرم تر است، و اما احتمال نخ کش شدن آن بسیار زیاد است، این نوع حریر در انواع ساده و نیز طرح دار  موجود است، و برای روسری نیز استفاده میشود زیرا با اینکه بسیار نرم و لطیف است ولی روی سر، سُر نمیخورد.

لباس حریر مجلسی

پارچه حریر لمه

یکی از زیباترین نوع پارچه حریر است، به علت سبک بودن نیز لختی که دارد و همچنین براقیت و درخشش این پارچه  برای دوخت لباس شب بسیار مناسب است، اگر به دنبال لباس شب زیبا وخیره کننده هستید، حریر لمه گزینه بسیار خوبی می باشد، این نوع حریر نیز مانند دیگر حریر ها نیاز به آستر دارد.

 

و اما حریرها انواع مختلف دیگری نیز دارند که هرکدام برای دوخت یک لباس و. مناسب است، با وارد شدن در سایت عمده فروشی آنلاین بازاری کارت که با کیفیت ترین و معتبر ترین، عمده فروشی لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر را در اختیار شما میگذارد، انواع شومیز ها و لباس ها با انواع  پارچه های حریر را به صورت عمده با بهترین قیمت از بهترین عمده فروش سفارش دهید.

مطالعه کنید : عمده فروشی لباس زنانه ترک

 

شومیز

از بین تمامی لباس های زنانه که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند، انواع شومیزها جزء پرطرفدارترین لباس های زنانه بین خانوم ها می باشد،خانوم ها می توانند شومیز هارا در هر فصلی، بهار، تابستان، پاییز، زمستان بپوشند زیرا جنس شومیزها به گونه ای است که در تمام فصول قابل استفاده است. ریشه کلمه شومیز از واژه ای لاتین (chemise) به معنی  انواع و اقسام پیراهن که هم جلو بسته و یا جلو باز است،ولی در زبان فارسی شومیز طور دیگری معنا میشود، در فارسی شومیز را به عنوان پیراهنی است با جنسی لخت و خنک که به عنوان پوشش برای بالاتنه خانوم ها استفاده میشود، و به دو صورت آستین دار و بدون آستین تولید میشود شما میتوانید با وارد شدن در سایت عمده فروشی آنلاین بازاری کارت که بهترین عمده فروشی لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر مجلسی  را به شما معرفی میکند، تمامی شومیزها و لباس های حریر در انواع مختلف که مد نظرتان است را از بهترین عمده فروشان خریداری کنید.

 

در انتها

عمده فروشی آنلاین بازاری کارت به شما کمک میکند، تا در بالا ترین سرعت و به راحت ترین روش آدرس و مشخصات تمامی عمده فروشان برای شما نمایش داده شود. و همچنین آدرس و شماره تلفن  بهترین عمده فروشی لباس حریر و فروش عمده شومیز حریر را به راحتی عمده فروشی آنلاین بازاری کارت پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *