مقالات

فروش عمده لباس چرم

عمده فروشی لباس جرم

فروش انواع لباس چرم به صورت عمده

شما عزیزان می توانید انواع لباس های چرم مورد نظرتان را به صورت آنلاین از طریق همین سایت که مرکز فروش عمده لباس چرم می باشد تهیه نمایید . ما در سایت انواع لباس های چرم طبیعی و مصنوعی را با جزئیات و مشخصات کامل برای شما عزیزان قرار داده ایم تا شما مشتریان عزیز بتوانید با سلیقه ی شخصی خود محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید و محصول مورد نظرتان را به صورت عمده از طریق سایت سفارش دهید . توجه داشته باشید که خرید انواع لباس چرم از فروش عمده لباس چرم ، بازاری کارت به صورت عمده باعث می شود که محصولات از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر باشد .پس اکنون که این فرصت برای شما عزیزان پیش آمده است اقدام خرید لباس چرم به صورت عمده نمایید توجه داشته باشید که سفارش شما عزیزان در سراسر ایران در کم ترین زمان ممکن تحویل داده خواهد شد . چنانچه در زمان ثبت سفارش با هرگونه مشکلات و ابهامات مواجه شدید می توانید با تیم پشتیبانی و یا فروش عمده فروشی آنلاین بازاری کارت در تماس باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنیم .

 

پارچه چرم

پارچه چرم یکی از انواع پارچه ها می باشد که از آن برای دوخت و دوز انواع لباس ها و اکسسوری ها استفاده می شود . پارچه چرم علاوه بر صنعت مد و فشن ، پوشام و نساجی در سایر صنایع نیز کاربرد دارد .

انواع پارچه چرم

به طور کلی پارچه چرم به دو دسته ی چرم طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود که هر دو نوع پارچه را می توان با دست و یا چرخ دوخت . اگر بخواهیم هر از پارچه های چرمی را به صورت مختصر توصیف کنیم به شرح زیر می باشد :

  • پارچه چرم طبیعی : چرم طبیعی از دباغی پوست حیواناتی مانند : گاو ، گوسفند ، مار و … تولید می شوند . این نوع چرم به دو صورت ساده و طرح دار تولید می شود و از مزایای چرم طبیعی در مقایسه با چرم مصنوعی می تواند به دوام و ماندگاری بالای آن بیشتر به چرم مصنوعی اشاره کرد .
  • چرم مصنوعی : استفاده و تولید این چرم اولین بار در قرن نوزدهم در آلمان صورت گرفت . در بافت و تولید این نوع پارچه ها از چرم مصنوعی استفاده شده است . قسمت عمده بافت چرم های مصنوعی پلاستیک می باشد و برای اینکه حالتی مانند چرم طبیعی داشته باشد بافت آن از یک لایه روکش و یک لایه اسفنج تشکیل شده است . چرم طبیعی بخاطر قیمت بالایی که دارد امروزه استفاده از پارچه هایی با جنس چرم مصنوعی رایج تر شده است . توجه داشته باشید که چرم مصنوعی با کیفیت دارای بافت خال خالی می باشد و سطح آن کاملا صیقلی و صاف نمی باشد . همچنین در بعصی از مواقع چرم های مصنوعی به گونه ای طراحی شده اند که تشخیص آن از چرم طبیعی بسیار دشوار می باشد .

کدام نوع پارچه چرم برای البسه های چرم مناسب می باشد ؟

چرم مصنوعی به خاطر دارا بودن وزن کم برای دوخت و دوز لباس های چرم بسیار مناسب می باشد . قابلیت شست و شوی چرم مصنوعی بیشتر از چرم طبیعی می باشد . چرم مصنوعی به خاطر جنس ضخیم تری که نسبت به چرم طبیعی دارا می باشد  برای دوخت کیف ها و انواع کاپشن ها و کت ها بسیار مناسب می باشد و به طور کلی می توان گفت که نمونه چرم های مصنوعی در مقایسه با چرم های طبیعی دارا کارایی بهتری می باشند ، همچنین لباس هایی با جنس چرم مصنوعی قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به چرم طبیعی دارند . شما عزیزان برای خرید انواع لباس هایی با جنس چرم طبیعی و مصنوعی می توانید از طریق همین سایت ( مرکز فروش عمده لباس چرم ) اقدام نمایید . توجه داشته باشید که ما برای راحتی شما عزیزان تمامی مشخصات و جزئیات لباس ها را در سایت قرار داده ایم تا شما عزیزان بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید و اقدام به خرید نمایید و سفارش خود را به ثبت نهایی برسانید . شایان ذکر می باشد که خرید انواع لباس های چرمی به صورت عمده موجب می شود که از قیمت های ارزانتری برخوردار شوید و متقابلا در زمان فروش مجدد محصولات سود بیشتری را دریافت کنید .

 

بازاری کارت ، مرکز فروش عمده لباس چرم

از گذشته تا به امروز لباس های چرم به عنوان یک کالا و لباس شیک و لوکس بوده است و علاقمندان زیادی به این جنس از لباس جذب شده اند . همه ی افراد دست کم از یک کالای چرم استفاده کرده اند . انواع کت های چرم ، کاپشن چرم ، کیف و کفش چرم ، دستکش چرم ، لباس های مجلسی چرم و … که تعداد و تنوع این محصولات روز به روز در عرصه مد و فشن بیشتر می شوند . اگر شما عزیزان نیز به لباس های چرم علاقمند هستید می توانید همین حالا محصول مورد نظر خود را از طریق فروشگاه اینترنتی بازاری کارت ، مرکز فروش عمده لباس چرم به ثبت نهایی برسانید . توجه داشته باشید که تمامی محصولات چرمی موجود در مجموعه ما با تمامی مشخصات در سایت گذاشته شده است تا شما عزیزان بتوانید راحت تر محصول خود را انتخاب نمایید . شایان ذکر است که سفارش ثبت شده ی شما در حجم درخواستی در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران به دستتان خواهد رسید .

نتیجه گیری

شاید اکنون اکر عبارت مرکز فروش عمده لباس چرم را در اینترنت جست و جو کنید . سایت ها و آگهی های متععدی را مشاهده کنید . توجه داشته باشید که بیشتر صاحبان این سایت ها و آگهی ها از صداقت کافی برخوردار نمی باشند و ممکن است که در دام این افراد سودجو و کلاهبردار بیوفتید . این افراد با استفاده از عکس های با کیفیت سایت های دیگر اقدام به فروش انواع لباس های چرم با قیمت فوق العاده پایین می کنند . ممکن است زمانی که شما محصول مورد نظرتان را سفارش دادید ، محصولی که به دستتان می رسد دارای کیفیت فوق العاده پایینی باشد و هیچ تشابهی با عکس محصول نداشته باشد . البته این موضوع زمانی می باشد که شما خوش شانس باشد ! بسیاری از این افراد بعد از ثبت نهایی محصول و گرفتن مبلغ محصول به صورت کامل با شما عزیزان قطع ارتباط می کنند و درواقع هیچ محصولی به دست شما نخواهد رسید و فقط ضرر مالی متحمل شدید . پس توجه داشته باشید برای جلوگیری از چنین مواردی حتما از مرکز های فروش معتبر لباس های چرم اقدام به خرید نمایید . توصیه ی ما به شما عزیزان انتخاب فروشگاه اینترنتی بازاری کارت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *