مقالات

عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی

عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی

همه ما می ‌دانیم که پارچه ها از الیاف تولید می ‌شوند ، خود الیاف به دوسته ی طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی ‌می شوند که شامل الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی است .در تهیه الیاف مصنوعی معمولا از مواد شیمیایی (نفتی و پتروشیمی) استفاده می‌شود الیاف طبیعی به دو دوسته تقسیم بندی می ‌شوند: الیاف گیاهی مثل کتان،پنبه و سیسال و الیاف جانوری مثل ابریشم و پشم ، الیاف طبیعی گیاهی شامل نخی که از گیاه پنبه و لینن که از گیاه کتاب بدست می آید است ، معمولاً در فصل بهار و تابستان انواع تولیدی پوشاک الیاف طبیعی به طراحی و دوخت لباس های زیبا و خنک به کمک این الیاف میکنند. از آنجا که لباس در تماس مستقیم با پوست ما هست بهتراست از پوشاکی استفاده کنیم که با طبیعت انسان سازگاری بیشتری دارند.  در ادامه قصد داریم بیشتر راجع به تولیدی پوشاک الیاف طبیعی و خرید از عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی بازاری کارت صحبت کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید .

 

مزایای استفاده از پوشاک با الیاف طبیعی:

سبک بودن

نچسبیدن به پوست بدن

خنک و گرم نگهداشتن بدن

تجزیه پذیز بودن

دوام بالا (درصورت استفاده و شست و شوی درست)

فروشگاه های زیادی برای کمک به حفظ محیط زیست به عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی مشغول هستند ، اگر به دنبال خرید عمده لباس هایی از جنس الیاف طبیعی هستید ، بازاری کارت شما را مستقیم (بدون واسطه) به تولیدی پوشاک وصل می کند.

عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی

الیاف طبیعی، الیاف زنده هستند!

در واقع اگاهی از روش های نگهداری این لباس ها بسیار حائز اهمیت است ، طبیعی بودن پارچه های استفاده شده، کیفیت و مزیایای خاص خودرا دارند ولی در شرایط مختلف  رفتار های متفاوتی نشان می دهند، برای مثال هنگام گرما این الیاف منبسط میشوند تا هوا را از خود عبور دهند و شما خنکی اندکی به خاطر جریان مولکول های هوا حس خواهید کرد ، همچنین هنگام سرما الیاف این لباس ها منقبض شده تا مانع عبور جریان هوا شده و به ایجاد حس گرم شدن کمک می کنند. این الیاف همانطور که تشریح شد الیافی زنده هستند و به دلیل داستن حیات ، نیاز به استراحت دارند و استفاده مداوم باعث کاهش طول عمر این لباس ها می شود پس در پوشیدن آن ها وقفه ایجاد کنید  تا به حالت اولیه برگردند، لباس های الیاف طبیعی مانند گلی هستند که نیاز به مراقبت دارند تا بتوانید از زیبایی آن ها استفاده کنید.شما نیز در جهت حفظ طبیعتی پاک و استفاده از لباس هایی زیبا و بدون الیاف مصنوعی باخرید  از تولیدی پوشاک الیاف طبیعی بازاری کارت لذت استفاده از لباس هایی با الیاف طبیعی را بچشید.

مطالعه کنید » لباس عمده پانزده خرداد

مزایای خرید از عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی بازاری کارت :

در تولید این الیاف از منبع های قابل بازیافت و تجدید پذیر استفاده می شود و از نظر ساختاری قابل تخریب هستندو در محیط زیست به سادگی تجزیه می شوند و خطری برای محیط زیست ایجاد نمی کنند این الیاف در مقایسه با الیاف غیر طبیعی مانند پلی استر( ممکن است تا هزاران سال تجزیه آن ها طول بکشد )  ضمن حفاظت از محیط زیست احساس آرامش و راحتی را برای شما به همراه دارد.

ازدیگر مزایای خرید از تولیدی پوشاک الیاف طبیعی در سایت بازاری کارت میتوان به سبک بودن این لباس ها اشاره کرد با استفاده از لباس های سبک ، بهداشت فردی نیز  بیشتر حفظ میشود و تعرق کمتری صورت می گیرد شما نیز در جهت حفظ طبیعتی پاک و استفاده از لباس هایی زیبا و بدون الیاف مصنوعی باخرید  از پوشاک الیاف طبیعی بازاری کارت لذت استفاده از لباس هایی با الیاف طبیعی را بچشید.

مطالعه کنید » تیشرت عمده تهران

چرا از بازاری کارت خرید کنیم؟

اگر شما ام به فکر راه انداختن کسب و کار در حوزه پوشاک با الیاف طبیعی و خرده فروشی پوشاک با الیاف طبیعی ومغازه داری در این زمینه هستید باید بدانید که سالهاست که عمده فروش ها با فعالیت به عنوان افراد واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده پل زده اند و باعث افزایش قیمت تمام شده برای مشتری نهایی هستید و مصرف کننده میشوند اگر همین عبارت عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی را در اینترنت جست و جو کنید ، تعداد زیادی دلال و واسطه خواهید یافت که ۲ تا ۳ برابر گران تر از تولید کننده در حال فروش پوشاک هستند ،زیرا خاصیت این شغل طوری است که در مقیاس حجمی بالا و قیمت پایین خرید و همان جنس را با سود بالا و قیمت بالا به خرده فروشان میفروشد.

عمده فروشی آنلاین بازاری کارت ، تولید کننده ای برای تمام فصول

استفاده از نخ پنبه بین الیاف طبیعی سابقه ای به درازای دوران هخامنشی دارد  و پس از آن همواره در صنعت نساجی و لباس از الیاف طبیعی نخ پنه استفاده میشود. پارچه های تولید شده از الیاف نخی بسیار لطیف و سبک بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کنند، این لباس ها برای کسانی که پوستشان به الیاف مصنوعی حساسیت نشان  می‌دهد مناسب ترین گزینه است . خاصیت رسانایی گرمایی بسیار پایین پنبه باعث شده که استفاده از الیاف طبیعی نخ پنبه برای تمامی سال مناسب باشند درواقع جنس این پارچه طوری است که در تابستان از نفوذ گرما به داخل و در زمستان از خروج گرمای بدنتان به بیرون جلوگیری می‌کند. گرمای دلپذیر لباس های پشمی در زمستان باعث شده که عمده فروشی پوشاک الیاف طبیعی بازاری کارت سفارشات بسیاری از سراسر ایران برای لباس های پشمی و جذاب داشته باشد. استفاده از پشم در تولید لباس به هزاران سال قبل باز میگردد این الیاف پشمی به خاطر داشتن بافتی منحصر به فرد ، کاملا ضد آب هستند و گرنی لذت بخشی را در روز های سرد زمستانی برایتان مهیا میکنند.

مطالعه کنید » عمده فروشی پوشاک دزفول

 

بازگشت به طبیعت با خرید از عمده فروشی آنلاین بازاری کارت

انسان ها از آغازین ترین دوره خود از الیاف طبیعی برای درست کردن لباس و پوشش استفاده کرده است. ارزان تر بودن الیاف مصنوعی معمولاً باعث میشود که در خرید کردن لباس نسبت به الیاف طبیعی ارجحیت داشته باشند . همچنین صنعت مد آلوده به استفاده از متریال مصنوعی و بعضاًسمی شده است . ولی الیاف طبیعی همواره مشتری های خاص خود را دارند با آگاه سازی مردم و رشد فکری و دغدغه های زیست محیطی این تعداد در حال افزایش است .شما نیز در جهت حفظ طبیعتی پاک و استفاده از لباس هایی زیبا و بدون الیاف مصنوعی باخرید از تولیدی پوشاک الیاف طبیعی بازاری کارت لذت استفاده از لباس هایی با الیاف طبیعی را بچشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *