پوشاک

عمده فروشی شال و روسری

عمده فروشی شال و روسری

کیفیت ، طرح و الگو از عوامل مهم و تعیین کننده قیمت برند های عمده فروشی شال و روسری میباشد.

امروزه تنوع طرح ها و رنگ ها در بازار تولیدات شال و روسری آن قدر زیاد می باشد که به راحتی و با هر سلیقه ای می توانید خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم ترین دلایل وجود این همه تنوع در طرح و رنگ در روسری و شال عمده ، وجود رقیب های سر سخت در تولیدات این محصول می باشد.

کارخانه های تولید شال و روسری به دو قسمت تقسیم می شوند ، قسمت اول که به شال های نخی و تابستانه مربوط می شود و قسمت دیگر به شال های ضخیم و زمستانه.

شال های تابستانه معمولا از الیاف نخ اصل و خنک با رنگ های شاد و متنوع تولید می شوند و اکثر شال و روسری های زمستانه از جنس پارچه دورس های ۲ نخ و ۳ نخ با ضخامت ، همراه با لطافت و احساس راحتی تهیه می شوند.

 

دلایل موثر بر تعیین قیمت روسری و شال عمده

معمولا طرح ، کیفیت و مدل ها در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار هستند. بیشتر شال و روسری های تولید داخل قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارند.

در کنار این مدل ها شال و روسری های پاکستانی و چینی هم طرح های متنوع و زیبا و پرفروشی را در بازار ایران و عمده فروشی شال و روسری دارا هستند ، اما این اجناس با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند و اغلب کیفیت بسیار بالایی ندارند.

روسری های تولید کشور چین نیز یکی از پر طرفدار ترین مدل های شال و روسری وارداتی در ایران هستند که دارای تقضای بالایی هم می باشند و با درجات کیفی مختلفی در بازار شال و روسری ایران به مشتریان عرضه می شوند.

 

اکثر محصولات کشور چین از مدل و الگو های ایرانی در طرح ها و مدل های خود استفاده می کنند که می توان روسری نخی مدل سنتی را از این موارد دانست.

عمده فروشی شال و روسری

 

پرفروش ترین مدل ها در مراکز فروش روسری و شال عمده به شرح زیر می باشند:

  • روسری های ابریشم مجلسی قواره بزرگ
  • شال و روسری های نخی قواره بزرگ
  • روسری های ساتن مجلسی
  • روسری های حریر قواره ۱۴۰
  • شال نخی سه متری
  • شال نخی دیجیتالی
  • شال های مجلسی گیپور

 

انواع روسری و شال بر اساس مواد اولیه مختلف

جنس نخی در عمده فروشی شال و روسری

روسری های نخی رایج ترین و همه کاره ترین انواع روسری ها هستند. چه دامن بپوشید و چه شلوار جین ، روسری نخی برای همه چیز مناسب است.

دختران جوان دوست دارند روسری های نخی بپوشند تا به لباس های خود جلوه بهتری بدهند.

روسری های نخی ، نرم ، راحت و مقرون به صرفه هستند. روسری های نخی برای هر کسی که پوست حساسی دارد نیز مناسب است.

آنها بسیار نرم هستند و باعث تحریک و خارش روی پوست نمی شوند. اگر از روسری برای پوشاندن سر خود استفاده می کنید ، روسری های نخی برای در امان ماندن از گرمای تابستان بدون ایجاد احساس خفگی کاملا ایده آل هستند.

عمده فروشی شال و روسری

روسری های ابریشمی

روسری و شال عمده ابریشمی به دلیل چاپ و رنگ پر جنب و جوش خود شناخته شده اند.

ابریشم یک جنس برتر است و روسری و شال های ابریشم نیز همینطور ، اگرچه قیمت آنها از سایر روسری ها گران تر است ، اما واقعاً ارزش آن را دارند.

زیبایی و کیفیت روسری های ابریشمی را نمی توان زیر سال برد. این روسری های هیجان انگیز نه تنها باعث زیبایی ظاهری شما می شوند بلکه دارای مزایای بسیاری هستند که شاید تاکنون درباره آنها نشنیده باشید.

ابریشم برخلاف پنبه رطوبت پوست و موهای شما را حفظ می کند. اگر می خواهید برای مدت طولانی تری جوان به نظر برسید ، روسری های ابریشمی می توانند در این امر کمک کنند.

استفاده از روسری های ابریشمی به دلیل اینکه رطوبت پوست را حفظ می کند ، مدت زمان بیشتری پوست شما را روشن نگه می دارد.

علاوه بر این ، اگر پوست حساسی دارید ، روسری های ابریشمی خالص برای شما بسیار مناسب هستند زیرا ضد حساسیت هستند.

 

روسری با جنس ترمه

ترمه مورد پسند ترین پارچه در صنعت مد و همچنین در عمده فروشی شال و روسری است.

این جنس روسری تنها شما را گرم نگه می دارد ، بلکه باعث می شود تا شما نیز عالی به نظر برسید.

بهترین چیز در مورد روسری های ترمه این است که آنها در زمستان ها شما را گرم نگه می دارند اما باعث تعریق شما در تابستان ها نمی شوند ، به همین دلیل این روسری ها برای پوشیدن در انواع آب و هوا مناسب هستند.

روسری های ترمه در رنگ های بسیار متنوعی موجود هستند. از آنجا که از یک منبع طبیعی به دست می آیند ، استفاده از آن ها بدون داشتن مواد شیمیایی اضافی برای افراد با پوست حساس بی خطر است و هیچ خطری برای محیط زیست ندارند.

 

پارچه پشمینا

پارچه پشمینا به دلیل ویژگی های عایق و بافت فوق العاده اش محبوب است. در هوای سرد شما را گرم نگه می دارد و شما را از خنک شدن نسیم زمستان محافظت می کند.

آن ها لباس ها را برجسته می کنند و شما را زیباتر نشان می دهند. فقط پیچیدن روسری پشمینا به دور گردن برای چاشنی لباس شما کافی است.

روسری های مخملی

روسری و شال عمده مخملی بسیار زیبا به نظر می رسند اما چیزی که در این نوع پارچه وجود دارد ضخیم بودن آن است که در زمستان ها گرم و نرم هستند اما باید مطمئن شوید که عرض روسری مخملی که قصد دارید از آن استفاده کنید زیاد نباشد. اگر اینگونه باشد ، ممکن است باعث ناراحتی شما شود.

عمده فروشی شال و روسری های مخملی در تنوع گسترده ای از رنگ ها انجام می شود. آیا تا به حال دیده اید که روسری های مخملی در یک فروشگاه انباشته شود؟

طیف رنگ ها در یک خط به قدری جذاب به نظر می رسد که احساس خرید همه آنها را دارید.

روسری های مخملی بدون شک بسیار زیبا ، مناسب و ظریف به نظر می رسند. می توانید آنها را به دور گردن بپیچانید یا با ظرافت به دور شانه های خود ببرید تا جذابیت خانم مانند شما را به رخ بکشد.

 

شال و روسری های پشمی

هنگام انتخاب متریال برای خرید روسری و شال عمده ، بهترین انتخاب روسری های پشمی است.

در میان تمام مواد پارچه ای ، پشم متداول ترین و طبیعی ترین ماده ای است که از حیوانات بدست می آید.

با توجه به منشأ طبیعی آن ، استفاده از پشم برای انسان بی خطر است.

اگر روسری پشمی بر سر دارید که از بهترین کیفیت پشم ساخته شده است ، حتی احساس نخواهید کرد که چیزی پوشیده اید ، با این وجود گرم و نرم خواهید بود.

با این حال ، دلیلی وجود دارد که ما به طور خاص به خرید روسری هایی که از پشم مرغوب ساخته شده اند اشاره کردیم. پشم با کیفیت پایین می تواند خارش آور و ناراحت کننده باشد.

بازاری کارت مرجع آدرس های عمده فروشی شال و روسری

بازاری کارت مرجع جامع و کامل آدرس های عمده فروشی شال و روسری در بازار ایران می باشد. شما می توانید عمده فروشان کوچک و بزرگ شال و روسری در بازار بزگ تهران و همچنین دیگر نقاط این شهر بزرگ را از طریق وبسایت رصد کنید.

همچنین اگر شما هم تولید کننده ، پخش کننده و یا عمده فروش شال و روسری و پوشاک هستید ، می توانید به راحتی از طریق ثبت اطلاعات و ثبت کالاهای موجود خود در سایت ، فروش و نفوذ خود را در بازار روسری و شال عمده افزایش دهید.

عمده فروشان عزیز اگر می خواهید که از کل ظرفیت بازار برای فروش محصولات خود استفاده کنید ، باید جایگاه خود را در دنیای اینترنتی و مجازی پیدا کنید.

شما می توانید به راحتی و با یک ثبت نام ساده همکاری خود را با بازاری کارت شروع کنید و از مزایای آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *