مقالات

عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ

عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ

علاقمندان به بدلیجات ممکن است برند ژوپینگ را شنیده باشند و حتی اگر کم و بیش در دنیای بدلیجات باشید احتمالا نام این برند را شنیده اید . از عواملی که می تواند باعث موفقیت یک برند شود ، تبلیغات و قیمت مناسب و … است اما کیفیت ساخت و طراحی هر محصولی می تواند از دلایل اصلی موفقیت آن باشد . برند های بسیاری وجود دارند که زیور آلات و بدلیجات با کیفیتی را تولید می کنند که یکی از این برند های معروف و با کیفیت ، برند ژوپینگ است . به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی و سیاسی ایران ، از این برند محصولات تقلبی وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد به همین دلیل پیدا کردن بدلیجات برند ژوپینگ اصل سخت و دشوار است . ما به شما عزیزان عمده فروشی بازاری کارت یک عمده فروشی بدلیجات تهران و عمده فروشی بدلیجات شیراز می باشد را پیشنهاد می کنیم که عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ اصل را دارد . در ادامه قصد داریم در این باره بیشتر صحبت کنیم پس اگر علاقمند به برند ژوپینگ می باشید همراه ما باشید .

مطالعه کنید : عمده فروشی آنلاین بازاری کارت

برند ژوپینگ

برند ژوپینگ یک برند بسیار معروف در بدلیجات و زیور آلات می باشد که محصولات آن شامل انگشتر ، گوشواره ، آویز ، گردن بند ، دست بند ، پا بند ، النگو و … می باشد .  محصولات ژوپینگ از جنس فلز مس با روکش رادیوم یا طلا می باشد و جنس نگین های آن از زیرکن صنعتی با کیفیت بسیار بالا و دیگر سنگ های قیمتی ( کریستال های سواروسکی ) است . به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران بسیاری را در تمام دنیا به خود جذب کرده است . اگر شما هم یک بار از  محصولات برند ژوپینگ خریداری کرده باشید مطمئنا به دلیل جنس خوب و کیفیت بالای محصول یکی از مشتری های پر و پا قرص برند ژوپینگ شده اید .

همان طور که گفتیم نگین های به کار رفته در بدلیجات ژوپینگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که به صورت باگت در بدلیجات به کار رفته اند که دیگر هیچ ترسی از بابت افتادن و گم شدن نگین ها و کریستال ها نداشته باشید که این امر می تواند از نقاط مثبت این برند باشد . سایت عمده فروشی بازاری کارت یک عمده فروشی بدلیجات تهران ، یک عمده فروشی بدلیجات شیراز و دیگر شهر های ایران می باشد . سایت عمده فروشی اینترنتی بازاری کارت در واقع یک عمده فروشی بزرگ و معتبر می باشد که فروش به سراسر کشور دارد و علاقمندان می توانند از طریق سایت رسمی بازاری کارت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند . بازاری کارت یک عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ معتبری در ایران می باشد که بدلیجات اصل را به فروش می رساند و شما می توانید به سایت رسمی مراجعه و محصول مورد نظر را خریداری کنید سپس درب منزل و محل کارتان تحویل بگیرید .

کمپانی ژوپینگ

کمپانی ژوپینگ در سال ۱۹۹۱ میلادی در کشور چین تاسیس شد . کمپانی بدلیجات ژوپینگ در کشور هایی اعم از هند ، کره ، تایلند ، ویتنام ، برزیل ، ایتالیا و آلمان سرمایه گذاری می کنند و پس از طراحی کردن محصولات خود ، با همکاری شرکت های مختلف محصولاتش را روانه ی بازار می کنند . تنوع و مدل های گوناگون این محصولات سالانه بیش از هزاران یا میلیون ها بدلیجات است . در صنعت جواهرات وبدلیجات ، ژوپینگ رتبه ی برتر در کشور چین دارد . تنوع محصولات ، طراحی جذاب و مدل های به روز آن ها ، جواهرات ژوپینگ را از دیگر جواهرات متمایز می سازد و محصولات کمپانی ژوپینگ استاندارد و مطابق با انواع شرایط محیطی می باشد و مواد مورد استفاده ی جواهرات ژوپینگ از مواد خام استفاده شده است و آبکاری محصولات مورد تایید سازمان SGS و دارای  گواهینامه ی معتبر می باشد .

چگونه به اصل بودن جواهرات ژوپینگ پی ببریم ؟

به دلیل محبوبیت بسیار این برند ، متاسفانه جنس های تقلبی از مارک ژوپینگ الگو برداری کرده اند و در بازار های ایران به طور چشمگیری یافت می شود و زیبایی و درخشش و کیفیت زیورآلات ژوپینگ را ندارند و پس از یک مدت کوتاهی و در تماس با آب رنگ خود را از دست می دهند .

مطالعه کنید » فروش عمده بدلیجات چینی 

 

اما چگونه باید بفهمیم که زیور آلات ما اصل است ؟

  1. از روش های شناخت زیور آلات اصل ژوپینگ ، دقت به رنگ آن است . زیور آلات طلایی ژوپینگ نسبت به دیگر محصولات مقدار کمی به رنگ رز گلد متمایل هستند .
  2. دقت کنید که روی قفل و یا پشت اکسسوری نام و یا لوگوی حک شده ی برند ژوپینگ باشد . پس تنها به نام برند ژوپینگ بر روی بسته بندی ها اکتفا نکنید ؛ زیرا بسته بندی های تقبلی بسیاری در بازار وجود دارد که نام برند ژوپینگ بر روی آن حک شده است .
  3. قیمت های پایین زیور آلات ژوپینگ می تواند شک بر انگیز باشد زیرا تمام زیور آلات ژوپینگ قیمت خاص خود را دارند و با هزینه های حمل و نقل و گمرک ، نمی تواند قیمت ارزانی داشته باشد .
  4. در نهایت برای اینکه اجناس فیک خرید نکنید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید . اگر در شهر های تهران و یا شیراز سکونت دارید می توانید به سایت عمده فروشی بدلیجات تهران و عمده فروشی بدلیجات شیراز بازاری کارت مراجعه کنید و محصولات اصل و با کیفیت خریداری نمایید . عمده فروشی بازاری کارت یک عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ می باشد که این محصولات را با بالا ترین کیفیت و اورجینال به مشتریان عزیز خود به فروش می رساند .

 

مطالعه کنید » فروش عمده بدلیجات کیلویی 

کلام نهایی

خرید از عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ بازاری کارت می تواند برای کاسبان خرده فروش بسیار باصرفه باشد .  عمده فروشی بدلیجات تهران و عمده فروشی بدلیجات شیراز بازاری کارت با فروش محصولات اورجینال برند ژوپینگ توانسته است مشتریان بسیاری را جذب کند . شما علاقمندان به زیور آلات برند ژوپینگ می توانید به سایت رسمی بازاری کارت و به بخش عمده فروشی بدلیجات ژوپینگ مراجعه کنید و مدل دلخواه خود را سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *