پوشاک, سبک زندگی

تیشرت عمده تهران

تیشرت عمده تهران

هنگام خرید تیشرت به دنبال چه چیزی می گردید؟  برای خرید تی شرت به صورت عمده و با قیمتی مناسب از چه مکان هایی می توان خرید کرد؟ آیا فروش تیشرت عمده تهران با قیمت ارزان نشان دهنده بی کیفیتی کالاست؟ جنس مناسب تی شرت چیست ؟

با توجه به خرید عمده تیشرت پسرانه توسط فروشندگان فروشگاه های مختلف در شهر تهران این نکته اهمیت دارد که کدام یک از پخش کنندهای تیشرت به صورت عمده این محصول را با قیمتی ارزانتر و مناسبتر به مشتریان عرضه می کند.

از این رو در سایت بازاری کارت شما کاربران عزیز می توانید آدرس فروشگاه های عمده فروشی تیشرت را به راحتی پیدا و خرید خود را انجام دید.

تنوع زیاد تیشرت های موجود در بازار انتخاب‌های زیادی مطابق سلیقه و استایل مورد پسندتان پیش روی شما قرار می‌دهد.

انواع تی شرت با تفاوت در قواره ، جنس ، رنگ و طرح ، کوتاه یا بلند بودن آستین به افراد در انتخاب سبک مورد نظرشان کمک می کند.

هر کاربری احتیاج دارد تا دقایقی به پارچه های لباس مورد علاقه خود بنگرد ، الیاف را بررسی کند تا از مزایا و همچنین عیب های آن مطلع شود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید لباس و تیشرت باید به آن توجه کنید ، جنس پارچه ای است که در تولید آن ها استفاده شده است.

در ادامه به بررسی انواع جنس پارچه در فروشگاه های تیشرت عمده تهران میپردازیم:

پنبه

پنبه یکی از متداول ترین و رایج ترین انواع پارچه های موجود در بازار عمده می باشد که برای تولید انواع تی شرت مورد استفاده قرار می گیرد.

پنبه الیاف طبیعی و گیاهی است که فوق العاده مقرون به صرفه است و برای کسانی که پوست حساس تری دارند گزینه بسیار مناسبی است.

این عوامل پنبه را به یکی از متداول ترین پارچه ها در لباس مخصوصاً در محصولات ساخته شده برای کودکان تبدیل کرده است.

لباس پنبه در هنگام شستشو در آب داغ ، کمی کوچک می شود ، بنابراین مهم است که هنگام خرید یک تیشرت 100٪ پنبه ، به نحوه شستن آن توجه کنید. این امر در انتخاب سایز برای خرید کمک خواهد کرد.

انواع مختلف پارچه پنبه ای در فروشگاه های تیشرت عمده تهران وجود دارد که فرایند ساخت متفاوتی دارند. تفاوت اصلی پارچه های نخی در ضخامت و نرمی محصولات نهایی است.

 

فواید تیشرت های پنبه ای

  • برای پوست های حساس بسیار عالی و مناسب می باشد
  • از جنس طبیعی تولید می شود
  • جریان هوا را به راحتی عبور می دهد ( پارچه تنفس دارد )
  • از منابع تجدید پذیر استفاده می شود
  • نرم و لطیف است
  • از مواد شیمیایی تولید نشده است

 

مخلوط پنبه / پلی استر

بسیاری از پوشاک در بازار امروز ساخته شده از ترکیب پنبه و پلی استر است که همچنین به عنوان مخلوط پنبه / پلی شناخته می شود.

با ترکیب فیبر طبیعی مانند پنبه با پلی استر ، جمع شدن لباس را به حداقل می رسانید و خشک شدن آن در مقایسه با پیراهن 100٪ نخی سریع تر خواهد بود.

پلی استر موجود در پارچه به محصول کمک می کند تا گرمای بیشتری را در خود حفظ کند ، بنابراین پیراهن هایی که با مخلوط پنبه / پلی تولید شده اند نسبت به پنبه راحتی کمتری دارند.

 

ترکیب بامبو و پنبه

پارچه الیاف بامبو به جهت این که به ندرت به شستشو نیاز خواهد داشت و در برابر سایش نیز از مقاومت بالایی دارد و 100 درصد الیاف آن قابلیت ارتجاعی دارد لذا در ترکیب با پنبه ، محصول فوق العاده با کیفیتی از پارچه تولید می شود

پارچه کتان در عمده فروشی تیشرت

پارچه کتانی از گیاه کتان ساخته شده و دارای بافتی خشن نسبت به پنبه است ، بنابراین معمولاً برای تی شرت استفاده نمی شود. بلکه مناسب کت یا لباس های دیگر است. به راحتی چروک می شود اما بسیار سبک است و پس از شست و شو سریع خشک می شود.

پارچه فانریپ در تیشرت عمده تهران

پارچه فانریب ، زیر مجموعه ای از پارچه های گردبافت به حساب می آید که درجه کشسانی بالاتری نسبت به پنبه ساده یک رو دارند.

از این نوع پارچه بیشتر در تولید تیشرت های اندامی و تیشرت های زنانه استفاده می شود. بافت کشسان پارچه فانریپ باعث راحتی آقایان می شود.

از نکات مهم در انتخاب تی شرت ، کیفیت پارچه به کار رفته در تیشرت می باشد. آب رفتن محصول ، شل شدن تیشرت ، طول عمر تیشرت خریداری شده و رنگ دهی تی شرت همگی مربوط به کیفیت پارچه آن است.

بنابراین نیاز است که انواع پارچه مورد استفاده در تیشرت های مردانه را بشناسیم تا بتوانیم انتخاب بسیار دقیقی داشته باشیم.

عموما پارچه های تولید شده در عمده فروشی تیشرت که از الیاف طبیعی تولید شده اند ، دارای کیفیت و دوام بیشتری از پارچه های تولید شده توسط الیاف مصنوعی هستند و قیمت بالاتری هم دارند.

برای خرید عمده تیشرت پنبه ای مردانه ، لباس ورزشی پنبه ای ، لباس راحتی پنبه ای مردانه ، بلوز شلوار مردانه و غیره به آدرس های تیشرت عمده تهران در بازاری کارت مراجعه کنید و محصولات با کیفیت را از آن ها درخواست کنید.

برای خرید تیشرت مردانه نیازی به صرف وقت زیاد در مغازه ها نیست. شما می‌توانید از سایت بازاری کارت دیدن کنید و از طریق آدرس های موجود در سایت خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه کنید.

بازاری کارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *